بازدید 184448
با تحولات منطقه و جهان

درخواست بایدن از ایران درباره حمله به اسرائیل/ جزئیات عبور موشک قاره پیمای روسیه از آسمان ایران/ آماده شدن موشک‌های کروز ایران برای حمله به اسرائیل/ مخالفت آنکارا با استفاده از حریم هوایی ترکیه برای حمله به ایران

درخواست بایدن از ایران درباره حمله به اسرائیل، جزئیات عبور موشک قاره پیمای روسیه از آسمان ایران، آماده شدن موشک‌های کروز ایران برای حمله به اسرائیل، مخالفت آنکارا با استفاده از حریم هوایی ترکیه برای حمله به ایران و رزمایش مشترک دریایی کره جنوبی، آمریکا و ژاپن از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۳۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷ 13 April 2024

درخواست بایدن از ایران درباره حمله به اسرائیل/ جزئیات عبور موشک قاره پیمای روسیه از آسمان ایران/ آماده شدن موشک های کروز ایران برای حمله به اسرائیل/ مخالفت آنکارا با استفاده از حریم هوایی ترکیه برای حمله به ایران

بین الملل تابناک: درخواست بایدن از ایران درباره حمله به اسرائیل، جزئیات عبور موشک قاره پیمای روسیه از آسمان ایران، آماده شدن موشک‌های کروز ایران برای حمله به اسرائیل، مخالفت آنکارا با استفاده از حریم هوایی ترکیه برای حمله به ایران و رزمایش مشترک دریایی کره جنوبی، آمریکا و ژاپن از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

درخواست بایدن از ایران درباره حمله به اسرائیل

 جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، بار دیگر در یک مداخله جویی آشکار و در حمایت از رژیم اسرائیل، از جمهوری اسلامی ایران خواست که به حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه پاسخ ندهد.

 روز جمعه به وقت محلی، جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه، بار دیگر با حمایت از این رژیم و در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: ایالات متحده آمریکا متعهد به امنیت اسرائیل و کمک به آن در دفاع از خود است.

بایدن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیامش به ایران در این رابطه چیست، بدون کوچک ترین اشاره به تجاوز این رژیم  گفت: این کار را «نکنید.»

رییس جمهور آمریکا در عین حال گفت: «نمی خواهم اطلاعات محرمانه را فاش کنم، اما انتظار من این است که این اتفاق (پاسخ ایران به حمله اسرائیل) به زودی زود بیفتد.»

رییس جمهور آمریکا در تداوم مداخله جویی ها و حمایت های بی دریغ واشنگتن از رژیم اسرائیل که دامنه جنگ کنونی در غزه را در منطقه گسترش داده است، برای دلگرم شدن رژیم اسرائیل که از قدرت بازدارندگی دفاعی ایران در هراس است، مدعی عدم موفقیت این حمله شد.

این اظهار نظر بایدن در حالی است که رژیم اسرائیل به شدت از قدرت بازدارندگی دفاعی ایران در هراس است و به گفته «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن وزیرخارجه ایالات متجده آمریکا در ساعات گذشته، مشغول دیپلماسی بوده و با همتایان خود، ترکیه، چین و عربستان صحبت کرده تا اعلام کند این تشدید تنش به نفع هیچ کس نیست و آنها باید از ایران بخواهند تنش ها را تشدید نکند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران گفت: ما همچنین با متحدان اروپایی صحبت کرده ایم‌ تا به ایران بگویند تشدید تنش به نفع این کشور و منطقه نیست.

جزییات عبور موشک قاره پیمای روسیه از آسمان ایران

 وزارت دفاع روسیه از پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک قاره پیما از سایت آزمایشی کاپوستین یار در استان آستاراخان این کشور که در شمال دریای خزر قرار دارد خبر داده است.

 
همزمان از شب گذشته هم کاربرانی در نقاط شمالی و شمال غربی کشور با انتشار تصاویری، از دیده شدن شئ نورانی در آسمان کشور خبر داده‌اند. علت رویت موشک روسی در آسمان کشورمان، ارتفاع بسیار بالای پرواز این موشک است که در لایه‌های فوقانی جو مسیر پرواز خود را طی می‌کند و به رغم اینکه مسیر آن از آسمان ایران نیست، با این حال به دلیل ارتفاع بسیار بالا در نقاط مختلف دیده می‌شود.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، موشک بالستیک «بولاوا» را که برای حمل کلاهک‌های هسته‌ای طراحی شده است از زیردریایی جدید اتمی «امپراتور الکساندر سوم» با موفقیت پرتاب کرد.

وزارت دفاع روسیه دی ماه اعلام کرد، نیروهای موشکی راهبردی این کشور در سال ۲۰۲۴، هفت موشک بالستیک قاره‌پیما پرتاب می‌کنند.

وزارت دفاع روسیه افزود: طی پنج سال گذشته به عنوان بخشی از پرتاب‌های آزمایشی سامانه‌های موشکی پیشرفته و تمرین‌ها برای ساماندهی نیروهای مسلح روسیه، نیروهای موشکی راهبردی ما، بیش از بیست موشک بالستیک قاره‌پیما را پرتاب کرده‌اند.

آماده شدن موشک های کروز ایران برای حمله به اسرائیل

شبکه ای. بی. سی نیوز جمعه شب به نقل از مقام‌های آمریکایی ادعا کرد، ایران موشک های کروز را برای حمله احتمالی به اسرائیل آماده کرده است.

 این شبکه به نقل از دو مقام آمریکایی که نامشان فاش نشده، نوشت که ایران بیش از یکصد موشک کروز و به نقل از یک مقام دیگر نیز گزارش داد که ایران شمار قابل توجهی پهپاد برای حمله به اسرائیل آماده کرده است.

این مقام‌های اعلام کردند، ایران این موشک‌ها و پهپادها را در هفته گذشته آماده کرده است.

پیش از این، شبکه سی بی اس به نقل از دو مقام ناشناس آمریکایی نوشت، در بدترین سناریوی ممکن برای اسرائیل، پیش بینی می شود که ایران تا ساعاتی دیگر حمله ای بزرگ به تلافی حمله به کنسولگری آن در دمشق انجام می دهد و بیش از ۱۰۰ پهپاد و ده ها موشک را به اهداف نظامی سرزمین های اشغالی پرتاب کند.

به گفته این مقام ها، دفاع در برابر چنین حمله بزرگی برای اسرائیل چالش‌برانگیز خواهد بود.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز پنجشنبه در گزارشی اختصاصی مدعی شده بود، ایران ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده پاسخ حمله به کنسولگری خود در دمشق را خواهد داد و تل آویو برای حمله مستقیم به شمال یا جنوب سرزمین‌های اشغالی آماده می‌شود.

وال استریت ژورنال به نقل از فردی که نامش عنوان نشده و ادعا می‌شود که گزارش مقام‌های عالی‌رتبه حکومت ایران را دریافت کرده، نوشت که طرح‌های حملات به اسرائیل مورد بحث قرار گرفته، ولی «هیچ تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.»

وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع نوشت که این حمله ممکن است، «در داخل مرزهای اسرائیل» انجام شود.

مخالفت آنکارا با استفاده از حریم هوایی ترکیه برای حمله به ایران

بامداد شنبه، یک رسانه عربی گزارش داد، ترکیه به ایالات متحده آمریکا گفته که اجازه استفاده از حریم هوایی خود عیله کشورهای همسایه را نمی‌دهد.

رسانه‌های صهیونیستی تأکید کردند که آنکارا به واشنگتن اطلاع داده حریم هوایی خود را برای استفاده علیه همسایگان در اختیار واشنگتن قرار نخواهد داد؛ این نخستین باری نیست که یک همسایه ایران حاضر نیست که خاک خود را برای استفاده علیه ایران در اختیار آمریکا قرار دهد.

پیشتر نیز رسانه ها گزارش دادند که قطر و کویت به آمریکا اطلاع دادند، اجازه نخواهند داد از حریم هوایی و پایگاه‌های آنها برای حمله به ایران استفاده شود.

رزمایش مشترک دریایی کره جنوبی، آمریکا و ژاپن

نیروی دریایی کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد، به همراه آمریکا و ژاپن یک رزمایش مشترک دریایی را با حضور ناوهواپیمابر آمریکایی به منظور «تضمین آمادگی در مقابل تهدیدهای موشکی و اتمی کره شمالی» انجام داده است.

کره شمالی توسعه تسلیحاتی خود را تسریع بخشیده و به تازگی موشک های فراصوت با سوخت جامد آزمایش کرده و کیم جونگ اون، رهبر این کشور نیز روز چهارشنبه گفت، «اکنون زمان آن رسیده تا بیش از هر زمان دیگری آماده جنگ باشیم.»

به نقل از خبرگزاری رویترز، نیروی دریایی کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای شرکت‌کننده، مانور ضد زیردریایی را برای بهبود پاسخ‌های خود به تهدیدهای زیردریایی کره شمالی از جمله زیردریایی‌ها و موشک‌های بالستیک زیردریایی انجام دادند؛ این رزمایش دو روزه در آب‌های بین‌المللی با حضور ژاپن وکره جنوبی و ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» آمریکا و ناوشکن‌های «هاوارد»، «راسل» و «دنیل اینویه» انجام شد.

در ادامه بیانیه نیروی دریایی کره جنوبی همچنین ذکر شده است: این آموزش با هدف افزایش توانایی ترکیبی سه کشور برای پاسخ به تهدیدهای کره شمالی در پی یک برنامه رزمایش مشترک چند ساله است که پس از نشست سه جانبه سال گذشته میلادی تنظیم شد.

نیروهای دریایی سه کشور همچنین رزمایش‌های بازدارندگی دریایی را که برای جلوگیری از حمل و نقل غیرقانونی تسلیحات کشتار جمعی که توسط کره شمالی طراحی شده و آموزش تجسس و نجات برای کمک به کشتی‌های در معرض خطر تمرین کردند.

وزارت دفاع کره جنوبی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقام‌های دفاعی کره جنوبی و ایالات متحده روز پنجشنبه در واشنگتن گفت‌وگوهای دفاعی سالانه‌ای را برگزار و بر برنامه‌های رزمایش‌های شبیه سازی استفاده کره شمالی از سلاح هسته‌ای در رزمایش‌های تابستانی آتی تاکید کردند.

در نشست اوت ۲۰۲۳ کمپ دیوید، روسای سه کشور توافق کردند که رزمایش‌های سالانه و چند جانبه برگزار کنند، اطلاعات لحظه‌ای درباره پرتاب موشک‌های کره شمالی را به اشتراک بگذارند و یک خط تلفن برای ارتباطات دوران بحران راه‌اندازی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۳۲
چقدر از شروع جنگ خوشحال می شویم. واقعا به کجا رسیدیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
من که دیشب استرس داشتم و خوابم نمیبرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
کشته شدن با F35 افتخار است .
از طرفی میریم بهشت دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
F35 می ارزد به تورم ۹۵ درصدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
من استرس هم نداشتم سنگ بزرگ نشانه نزدن است حمله به اسراییل یعنی بازگشت به ۱۰۰ سال قبل خود .دانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
وقتی امریکا 4000 کیلومتر اون طرف دنیا بیاد همسایه ات بشه یعنی جنگ و تنش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
حتی بعد از تجزیه شوروی آرام نگرفت بفکر تجزیه روسیه افتاد دنیا با تعادل قدرتها مانع جنگ می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
چینی که فقط بفکر اقتصاد است را هم دولت امریکا رهایش نکرد معلوم نیست کی جنگ چین و تایوان یا با ژاپن شروع شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
جنگ بهتر از دنیای پر از دورغ و ریاکاری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
بالاخره یا باید نیروهای شیطان بر جهان حاکم شوند یا نیروهای خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
تل آویو فردای حمله به ایران را نخواهد دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
آمریکا هنوز هم هیچ غلطی نمی تواند بکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
خوشحال می شوید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
طلا گرمی 3800
ممنون از این انتقام سخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
ناشناس 10:39 پیامبر خدا هم ادعای تو را نکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
خدایی که جهان را خلق کرده خودش می داند چطور مدیریتش کند، مارو از
جمشید کرمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
سلام یک قدم به نابودی اسرایل
ما ایرانی هستیم شجاع نترس

گشورمان را دوست داریم
Rahil
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
از استرس خوابم نمیبره
((مخالفت آنکارا با استفاده از حریم هوایی ترکیه برای حمله به ایران))

وقتی عراق و سوریه هستن چرا آنکارا ؟!

خیلی راحت جنگنده اف 35 از اسمانشون رد میشه بدون اینکه چیزی بفهمن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
تازه داریم میفهمیم اف35 چقدر ترسناکه
تیر غیب که میگن همین اف35 هست
مثل شبح میاد میزنه و میره
یه غریبه از یه جای دور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
الان حدود سه ساله که به لطف حضور اف 35 ها و تست های مکرر رادارهای ایران نه تنها میتونیم ردیابی کنیم بلکه موشک هایی داریم تحت عنوان طرح جامع زوبین که اونها رو هدف قرار میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
از 45 سال پیش که ایران قدرتی موشکی نداشت تا امرزو در حال نبرد با ایران هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
عراق دیگه شده حیاط خلوت همه کشورها. هر اقدامی داخلش صورت می گیره دولت عراق نسبت بهش بی تفاوتی و در واقع کاری هم نمی تونه انجام بده چون قدرتی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
من استرس هم نداشتم سنگ بزرگ نشانه نزدن است حمله

به اسراییل یعنی بازگشت به ۱۰۰ سال قبل
ایران به اسرائیل حمله نخواهد کرد چون اگر زیرساخت های ایران از بین بره تا سالها نمیتونه جایگزین کنه
فرض کنید 6 ماه نصف تهران برق نداشته باشه. چی میشه؟
این واقعیت اثبات میکنه که اگر در نظامی قوی هستید در کنارش باید اقتصاد قوی داشته باشید وگرنه هیچ فایده ای نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
اگه ۲ روز برق نباشه محتویات یخچال خونمون چی می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
یله ممکنه 6 ماه تهران برق نداشته باشه ، اما ممکنه برق جای دیگه هم بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
دقیقا
شوروی زمان فروپاشی ارتش دوم دنیارو داشت و فضانورد در مدار زمین داشت ولی چون دچار مشکلات اقتصادی بود متلاشی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
نیاز به پدافند بسیار قوی هست که کل آسمان کشور را پوشش بدهد.
روس ها که سامانه های اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ را ندادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
۱۰:۲۳
حالا فرض کنیم شما اصلا زدین اسرائیل رو محو کردین. بعد با کشور خودمون که زیرساخت هاش با خاک یکسان شده میخواین چیکار کنید؟
ما نیروگاه هایی داریم که از قبل از انقلاب تا حالا دارن کار میکنن و به روز نشدن چون به خاطر تحریم ها نتونستیم جایگزین کنیم
یه دونه از همینارو بزنندیگه نتونیم جایگزین کنیم چی میشه؟
گزینه بهتر از جنگ و انتقام از اسرائیل این است:
اتمام جنگ و خونریزی در غزه و خروج بی قید و شرط اسرائیل از نوار غزه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
بهتر است قبل از تهدید کمی فکر کنیم تهدید کرد و عمل نکردن باعث.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
اوامر دیگه ای باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
غزه چه ربطی به ما داره ؟!
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
برو غزه براش به جنگ به ما چه ربطی داره؟
m
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ناشناس عزیز خیلی قشنگ و زیبا نوشتی
ایران در این چند روز صبر کرد تا آمریکا و کشورهای اروپایی امتیازات ویژه ایی مثل لغو تحریم ها ، آتش بس دائمی در غزه ، بازگشت به برجام و.... در قبال عدم حمله ایران به اسرائیل بدهند ولی آنها حتی یک مورد را هم قبول نکردند پس درنگ جایز نیست وباید حمله گسترده صورت گیرد و حتی در صورت پاسخ احتمالی و شراکت آمریکا در چنگ با آمریکا هم وارد نبرد شود مرگ یک بار و شیون هم یک بار ولی بهتر بود این حملات قبل از تعطیلات سه روزه در ایران انجام می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
با نظر شما مخالفم
حمله احتمالی اعتلاف آمریکا و اسرائیل به ایران هزینه اش فقط برای مردم خواهد بود
آقایان بالا نه خورد و خوراکشون کم میشه نه ککشون میگزه
ولی نابودی زیرساخت ها باعث میشه مردم در بدبختی بیشتر غرق بشن و نهایتا همین داستان این روزها با بدبختی بیشتر برای مردم ادامه پیدا میکنه بدون اینکه مصرف گوشت یکی از آقایون یک گرم کم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
بندری جان ، ما الانم بدون هیچ جنگی در شرایط شعب هستیم ، جنگ بشه باید برای نون خشک تو زباله ها با بقیه کتک کاری کنی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
به نظرم شما از جنگ منفعت می برید!!!
انتقام ما را به عصر حجر باز میگرداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
اونا رو به کجا ؟؟ آمریکا جرات کرد جواب حمله به عین السد رو بده علی رغم اینکه گفت 52 نقطه را میزنم ؟؟؟
ناشناس
| China |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
مگه الان تو چه عصری هستی، همه عاشق لخت گشتن مثل عصر حجر، پس عصر حجر براتون بدم نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
۱۰:۱۹
برای من هیچ اهمیتی نداره که اسرائیل به کجا میره مهم کشور عزیز خودم هست
اینکه بزنن ایران رو داغون کنن به امید نابودی اسرائیل برای ما چه نفعی داره؟
مگر ما موظفیم اسرائیل رو به هر قیمتی نابودد کنیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
انتقام چی؟ اونا قضیه رو اینطور میبینن که ما از طریق حماس بهشون حمله کردیم، این هم جوابش
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
شما نگران نباش چون اربابت امریکا و اسرائیل اگه ی درصد احتمال میدادن که میتونن ایرانو بگیرن تا حالا صبر نمیکردن مگه نه؟؟ جواب لطفاً........
بایدن درخواست نکرد. بلکه از کلمه “دونت” که یک کلمه دستوری و یا نفی امری هست، استفاده کرد. حالا باید دید آیا ایران دستور جو خوابالو را اجرا می‌کند ؟
۱۰۰۰ بار دیگه هم ما رو بزنن ما انتقام نمیگیریم
درصورت هرگونه حمله ای ممکن است شهرهای ایران از جمله تهران مورد حمله اتمی و یا شیمیایی قرار بگیرد.صبر جامعه جهانی در برابر تروریسم در حال لبریز شدن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
منظورت از جامعه جهانی دقیقا کجاست ؟ جامعه جهانی فقط برای پولدارها است فقرا و مستضعفان زیر دست و پا هستند
سیاست بسیارکثیف هست مطمِن باشید هیچ اتفاقی نمی افته و فقط سیاه بازی سیاسی هست و متاسفانه فقط برای مردم استرس ایجاد می کنن و پشت پرده بده بستونهای خودشون انجام میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
اره دیگه همین الان با همین جنگ زرگری 20 درصد حقوق رو زیاد کردن 30 درصد از جیب مردم در آوردن
m
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
قطعاً
اگر انتقام گرفته نشه بازهم تکرار میشه چاره ای جز مقابله به مثل نیست
بایدن در خواست نکرد هشدار داد . گفت نکن ما کنار اسراییل هستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
تیتر دروغ
اینکه در آسمان چند شهر شمالی دیده شد ولی میگید از آسمان ایران رد نشده داستانش چیه؟ تعاریفش متفاوته؟ جنگی در کار نیست.
جالب شد !!! آمریکا بزرگترین قدرت نظامی دنیا و حامی اصلی اسراییل از ما درخواست کرده نزنید !!! از ندادن سیم خار دار در جنگ 8 ساله به کجا رسیدیم که ابر قدرت دنیا واسطه میفرسته که نزنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
تو باور کردی؟
درخواست نکرده کاملا دستوری صحبت کرده و هشدار داده
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
همون موقع هم میگفت جنگ بی نتیجه ایران و عراق ما می گفتیم جنگ جنگ تا پیروزی و وقتی دخالت کرد اگر خودش دستور نمی داد عراق بر ما پیروز می شد . ماهواره ها رو دست کم گرفته بودین . سیستم دفاع متحرک را هم .
عمو بایدن میگه اینقدر من خواب آلو خسته رو اذیت نکنید میگم حمله نکنید بچه خوبی باشید
تو این وضعیت بد اقتصادی کشور.جنگ گزینه خوبی نیست...بهتره بفکر جیب مردم هم باشین.الان هم وضعیت موجود از جنگ بدتره..زن ومرد پیر وجوان تحصیلکرده و غیره تا کمر خم شدن تو سطل زباله...مگه جنگ چیه. مردم توی شرایط اقتصادی وگرانی وبیکاری هستن.. آهای مسیولین.بفکر مردم. باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
منم راضیم اسرائیل محو شود ما الا هم از سطل زباله
نان درمی‌آوریم
بزودی باید با بحران بزرگ اجتماعی بجنگید ۵۲میبیون سهامدار بورس رو بیچاره کردین
بحران در بورس ۹۰دزصد سهام وارد صف فروش شدن بزرگترین خروج پول د سرمایه در تاریخ بوقوع پیوست ؟؟
کشورهایی با قدرت نظامی در حد ایران تنها و تنها می توانند برای کشورهای اطراف خود که دارای مرز مشترک می باشند اقدام به هم آوردی کنند ، زیرا فاصله جغرافیایی زیاد مانع تحمیل خسارت گسترده و مؤثر می شود ، برای پوشش چنین ضعفی داشتن موشک اتمی یک ضرورت است ، تا قبل از آن ورود به هر جنگ مستقیمی به صلاح نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
دوست گرامی موشکهای اتمی را سایرین بیشتر از ما دارند
اف ۳۵ میتواند از ۴ طرف به ما حمله کند بدون آنکه کسی متوجه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
جنگ احتمالی کمتر از ۷ روز به طول خواهد انجامید
تکلیف محو شدن ها و ماندن ها مشخص خواهد شد برای همیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
از عراق ترکیه آذربایجان کویت عربستان افغانستان
کشور باید سریعتر تعیین تکلیف شود من خودم به آخر خط رسیدم و دوست دارم هر چه زودتر وارد جنگ تمام عیار شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
اتوبوشس سوار شو لب خط لبنان سنگ بزن اسراییل
برای انتقام گرفتن لازم است از همه چی بگذری
پست
مقام
قدرت
ثروت
جان
مال
این چه حمله ای هستش که همه دنیا ازش خبر دارن!
فعلا فقط دارین اقتصاد نحیف خودمون رو بمباران می کنید.
یعنی میشه این رو نفهمیده باشین که چه بلایی سر بورس میاد وقتی امروز و فردا باز باشه.
به نظر میاد شما از جنگ منفعت می برید!!!!!
آخه اینقدر که وحشت دارید مجبور هستید درگیر با ایران شوید و نیروها را شهید کنید؟
بایک بمب اتمی اسراییل محوخواهدشد زدی حالا منتظرخوردن باش بایداول فکرشومیکردی بهتره امریکامداخله نکند وگرنه اوهم گرفتارخواهد شد .اسلام پیروزاست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
شما که فقط رجز می خونید پس کو انتقام؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
مگر ما بمب اتمی داریم ؟
فَمَنِ اعْتَدَى عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ ﴿۱۹۴﴾

ترجمه :پس هر كس بر شما تعدى كرد همان گونه كه بر شما تعدى كردند بر آن ها تعدى كنيد و از خدا پروا بداريد و بدانيد كه خدا با تقواپيشگان است.

وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ اى صاحبان خرد! براى شما در قصاص، حيات (و زندگى نهفته) است.
بهرحال نمیشه همیشه مدارا کرد در برابر ظالم. ولی ایکاش دولتمردان ایرانی ی کم مهربونتر بودن با مردمشون ک الان عده ای نگن کاش،جنگ بشه ک راحت شیم از دست این همه اختلاس و تورم و چک و ..
این دیگه چه جنگیه که شبکه‌های خبری از جزئیات حمل خبر دارتد
حمله محد.ود و کوچک صهیونیستها را جری تر خواهد کرد باید تمام فرودگاهها بنادر و یایت های اتمی و همچنین قلب تل آویوو را بسیار سنگسن بمباران کرد که صهیونیستها جرئت اقدام متقابل را در سر نپرورانند. ضمن اینکه بغضی از موشکها را باید به سمت غلیاف نشانه گرفت . تا تهدیدی از آنسوی متوجه ایران نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
چشم اونا هم ميشيين نگات ميكنن
این را به بایدن پیر خرفت احمق انگلیسی ترجمه کنید غلط اضافه نکن خفه شو بشین سرجات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
ادب داشته باش گستاخ
نامردا ......
ولم کنین بزارین حقشو بزارم کف دستش،!
جنگ خوب نیست. ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ را خوب یادم هست که عراقی ها ناجوانمردانه بمباران کردند. نگاه به خرمشهر و آبادان کنید. آیا هنوز بعد از ۴۴ سال سر پای کامل شده اند. گول این تند روها را نخوریم چون اولین کسانی هستند که فرار میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
دقیقا
جنگ احتمالی ایران و اسرائیل به حذف هیچ کدام از طرفین ختم نمیشه فقط این وسط تخریب و آثار زیان بار این جنگ تا 50 سال دیگه هم برای ایران قابل جبران نیست
این جنگ فقط به نفع روسیه و عربستان و چین خواهد بود
اونایی که میگن انتقام مارا به عصر حجربرمیگرداند ...نمیفهمن طرف مقابل هم به عصر حجر برمیگرده اسراییل در عرض سه روز ویران میشه چیزی ازش باقی نمیمونه واین به نفع هیچکس نیست پس ایران انتقام میگیرد و اسراییل هم سکت مینشیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
اسراييل ساكت مينيشيند؟ اگه ننشست چي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
غزه ببین عبرت بگیر
هیچ اتفاقی نمیفته . مطمئن
احنمال انتقام سخت تقریبا صفره ولی شاید یه واکنش محدود با هماهنگی انجام بشه
به نظر من احتمال نگه داشتن وضعیت بحران به همین صورت ( میزنیم -نمیزنمیم-زد- داره میزنه) از همه محتمل تره
مسئولین بی کفایت به بحران برای توجیه نیاز دارن.
جنگ غیر مسقیم الان خیلی وقته در حال انجام تبعاتشم ملت با تمام وجودش داره حس میکنه الان فقط قرار مستقیمش کنن بيخودی شلوغش کردین
مرگ یک بار شیون یک بار خلاص
چرا جنگ از سوریه خارج بشیم.تمام.
اسرائیل جانور خطرناک ولی بسیار ترسویی است ایران باید بسیار عاقلانه عمل کند یعنی طوری که نفهمن از کجا خوردند خلاصه باید خیلی دقت کنند رهبر فرزانه انقلاب بسیار متفکرانه عمل میکن
فرزندان شهید شده هنیه غیرت داشتند که توی غزه موندند برای جنگ و شهید شدند. آقا زاده ها هم از این تیپ هستند یا می رن کانادا و انگلیس؟
خواهشاً وارد بازی رژیم صهیونیستی نشوید. هدف از حمله به کنسولگری باز کردن پای ایران به جنگ مستقیم و نتیجتا ورود قدرت های غربی به جنگ در حمایت از اسراییل.جنگ در مقطع کنونی هیچ نفعی برای ایران ندارد.
پس اینهمه تجربه و هزینه و آمادگی و مانور و تجهیزات کی کجا به درد می خوره ....بلاتر از سیاهی رنگی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
وقتی به عصر حجر برگردی می بینی که هست
با سلام
همیشه جنگ را افرادی شروع می کنند که همدیگر را می شناسند،ولی افرادی قربانی میشوند(مردم)که همدیگرر ا نمی شناسند"
"کسانیکه در جنگ ایران وعراق بودند همواره می گویند کاش بعد پیروزی خرمشهر جنگ را تمام کرده بودیم تا اینهمه خسارت به کشور نخورده بود.
هیچ جنگی صورت نخواهد گرفت
ههه ترکیه ایران جلو انداخت بدبختیش با ایران بشه
خجالت بکشید بسه
جنگ جنگ جنگ
به هشدار می گی درخواست؟؟؟؟؟؟ چراینقدر تحریف می کنید ؟
لطفا بزن موشک قشنگه را بر سر اسرائیل بی بته مرگ بر اسراییل درود بر خامنه ای عزیزم
جمهوری جعلی آذربایجان یار صمیمی صهیونیست ها را هم دست کم نگیرید امکان این که اسرائیل از پایگاهها و امکانات این رژیم زیاده خواه برای حمله به ایران استفاده کنه زیاده و نهایتا هم قسمت های آذری نشین ایران را جدا کنه
اگه نزنیم میخوریم بزنید سخت هم بزنید ( ولی واقعی بزنید موشک ها رو تو بیابون خالی پرتاب نکنید ) برای هر ایرانی 10 اسرائیلی باید کشته بشه
آقایون فقط مونده که همراه تورم اقتصادی و فقر که گریبانگر جامعه ایران هست. جنگ هم اضافه بشه تا از اینی که هستیم بدبخت تر بشیم. ایران هیچوقت نمی تونه با آمریکا و اسرائیل مقابله کنه و نتیجه این جنگ چیزی شبیه بلایی است که حماس سر مردم غزه آورد
به نظرم به جای جنگ نظامی که باعث بدتر کردن وضع اقتصادی میشه بایدجنگ رسانه ای واقتصادی یا سایبری کرد هرچند دلمون خنک نمیشه ، خدایا خدا انتقام بگیر تا کاربرا ایران راحت تربشه
هرایرانی وطن پرست بایدغیرت داشته باشه.امریکا سهله هرسگی میخواد اسراییل راحمایت کنه.ایران برای یکبار هم که شده بایدبه اسراییل پاسخ جدی وسنگین خودراعملی کند وایران قدرت خود رانشان دهدتادیگرغلطی اضافی نکنند.
این چه حمله ای هست که آمریکا بهتر از من ایرانی از جزئیاتش خبر دارد؟
والا بهترین کار کشتن نتایاهو هست ۱۳ عزیز ایرانی ۷ سرباز وطن و چند کارمندشهید شدند انتقام خون شان را از مجنونی چون نتایاهو بگیرید
باور کنید آمریکا و بقیه یهودی ها خوشحال میشوند و ادامه چرخه خشونت علیه کشورمان را هم متوقف میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
شما حاضرید برای یک عملیت انتحاری برید نتانیاهو را به درک بفرستید؟ اگر نیستید از دیگران نخواهید.
خود آقایونی که بر طبل جنگ میکوبند در امانند فقط این وسط مردم بی پناه و بدیخت آسیب میبینن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
درست باید جواب اسرائیل داده بشه اما تویه جنگ هشت ساله بچه کدام پولدار وکدام آقازاده رنگ جنگ دیده راه کانادا وآمریکا بازم برای آنها باز است
همه ازوضع اقتصاد می‌نالند.نق میزنند.معلوم نیست چطور جاده ها بسته است؟اگر بدبخت هستید،چطور همگی در مسافرت هستید؟
ایران نابودی کامل تجهیزات ومهمات ارتش اسرائیل تاسیسات اتمی با موشک‌های سپاه
پاسخ بازدارنده‌ای به اسرائیل وحامیانش خواهد بود
خدایش‌جنگ نشه بذار ازدواج‌کنم اول بعد جنگ‌شه معلوم نیس کی زن بگیرم??بیخیال جنگ شه بهتره بیکارم‌کی ب من زن‌میده
ایران سامانه دفاعی داره بهتر از اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ والا اینقدر اولدورم بولدورم نمی‌کرد حالا هی بگید زیر ساخت‌ها رو میزنه بابا این اسرائیل لعنتی اگر نبود دنیا رو به صلح بود البته نگید اسرائیل بگید عصاره آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه که توسط اسرائیل هر جایی که دلشون بخواد و سیخ بدن و اذیت کنن شما کجای کارید تو دوره جنگ دفاع مقدس ما هیچی نداشتیم پدافندهای ما نذاشتن زیر ساخت‌ها خراب بشه حالا از نظر شما اسرائیل چطور میتونه با این همه قدرت نظامی ما زیر ساخت‌ها رو خراب کنه
جنگ ایران و اسرائیل هواداران زیادی داره
و برنده جنگ ، ایران یا اسرائیل نیست
مثلا
کشورهای فروشنده نفت و گاز
کشور های فروشنده اسلحه
کشورهایی که با اسرائیل یا ایران مشکل دارن و خواهان کاهش قدرت یکی یا هر دو در منطقه هستن
حتی بعضی کشورها مثل امریکا دارن اسرائیل رو خر میکنن تا با ایران در گیر بشه
همونطوری که اتحادیه عرب ، صدام رو با وعده وعید فریب داد
اقای عصر حجر واقعا از سیاهی رنگی نیست مگر برای شما خارج نشین پس لطف کن و نگران ما نباش...همچین میگه حجر که انگار مادستمون بستس وفقط اونا میتونن بزنن
دایه دایه وقت جنگه وقت دوستی با تفنگه ...
بعضیا از هرچه حرف میزنی خودشون را وسط می‌اندازند بحث اقتصاد پیش می‌کشد با این استدلال‌های صد من یه غاز یعنی اگر کسی فردا به ناموس تجاوز کرد مخفی شو که وضع اقتصادی خوب نیست خاطر جمع باشید که ایران حتما اسرائیل را می‌زند زیاد به خودتان فشار نیارید اگر آمریکا تا حالا به ایران کاری نداشته نتوانسته وگرنه دريغ نمیکرد
دیه بسیار بالایی باید دریافت بشه از اسراییل جهت این ۷ ایرانی که در کنسولگری شهید شدند اصلا نباید گذشت کرد وکشتی را پس داد همانطور که امریکا وارژانتین گاهگاهی با دادگاههای داخلی خودشون از اموال ایران جهت پرداخت به خانواده های امریکایی که اصلا مشخص نیست کجا وتوسط چه کسانی واصلا چگونه مردند برای خودشون از ایران تاوان میگیرند ایران هم الان موقعیت مناسبی است جهت دریافت دیه بسیار سنگین وهنگفت جهت شهدا کنسولگری
ماجنگ نمی خوایم.۸سال کمه.صلح کنید.
جو بایدن چرا به اسراییل نمی گویی به غزه فلسطین پاسخ ندهد چرا به ایران میگویی
عراق پول ایران را میخورد حیات خلوت غربی‌هاست صد آفرین به ترکیه که هوای همسایه را دارد
دولت حدودا یکماه است به حالت تعطیل بوده و درآمدی نداشته حالا میخواهد حقوق کارکنان و بازنشستگان را بدهد با خزانه خالی روبرواست با ایجاد جو روانی (انتقام سخت )میخواهد با ناامن جلوه داده منطقه دلار را در بازار آزاد به قیمت های نجومی فروخته وکسری بودجه راجبران نمایدمطمئن باشید هیچ وقت بین ایران و امریکا جنگی در نخواهد گرفت
سلام بابا شما چجوری هم وطن هستین مثلا چند تا از شماها رو کشتن حالا می گین جواب ندن تا چند نفر دیگه ایرانی بمیره
یعنی روسیه به حمایت از ایران به اسرائیل حمله میکنه حاجی جان مادرت کم دوروغ بگو
اگررزمندگان ایران ضربه مهلکی نزنند اونها حتما جواب میدن. قدرت انفجاربایدبسیار زیادباشدتا رژیم منحوس دیگه به هیچ ایرانی نگاه چپ نکنه.
انافتحنالک فتحا مبینا.
بنصرالله.

اسراییل غاصب وارباب روبه افولش بدانند .
این ما هستیم که نقشه عملیات را طراحی میکنیم .
ساعت ونقشه وزمان دقیق اغازحمله راشیرمردان ما تعیین میکنند.
و پایانش(نابودی اسراییل )راهم ماتععین میکنیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار