بازدید 2188
۹

رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری عامل کتک زدن مردم در اتوبوس به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ 28 April 2024

به گزارش تابناک، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس در جمع خبرنگاران به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستا‌ها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با ماموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سابقه‌دار بودن متهم اعلام کرد: این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
دو روز دیگه بیرون از زندان این دفعه با زنجیر مردم رو می زد دفعه دیگه به مردم شلیک می کنه
با سلام . ای خدا چرا مملکت یکی مثل مرحوم آیت الله خلخالی را ندارد تا امنیت را یک شبه به مردم برگرداند . اگر مرحوم خلخالی بود این مجرم را بدون تشکیل پرونده در محل اختفا اعدام میکرد . روحت شاد ایت الله
هر روز هشدار می‌دهند و اراذل جری تر می‌شوند
از پلیس بخاطر دستگیری مجرمان تشکر میکنیم. ولی کاش سیستم قضایی هم با اراذل و اوباش و مجرمانی که امنیت و آرامش مردم را برهم میزنند با قاطعیت و شدت و سرعت برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران شود.
ضمن تشکر از رییس پلیس پایتخت خواهشمندم با همین قدرت نسبت به جمع آوری و ساماندهی اتباع افغان و اخراج سریع اتباع غیر قانونی هم اقدام بفرمایند. شرایط بخصوص در شهرهای بزرگ مثل تهران کم کم به فاجعه تبدیل خواهد شد
پلیس محترم لطفا برای دستگیری با افغانهای غیر مجاز که بسیار زیاد شده اند و بعضی از آنها دست به جرائم مختلف میزنند هم برنامه جدی و پایدار داشته باشید.
پلیس عوض پرداختن به مسائل بی اهمیت به وظیفه اصلی خودش که مبارزه و جلوگیری از بی حجابی است باید بپردازد و نیرو و منابع خودش را صرف آن کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
در کجای قانون نوشته شده وظیفه اصلی پلیس مبارزه با بی حجابیست؟
باسلام ، از دولت تقاضی داریم تا دیر نشده هرچه سریعتر افغانی ها را به کشور خودشان برگرداند.با برگرداندن بیش از ده میلیون نفر افغانی به کشور خودشان ، مشکلات اقتصادی و مشکلات بیکاری و جرم وجنایت درایران به خودی خود برطرف خواهد شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی