بازدید 6420
۲

شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی

در روز‌هایی که بسیاری منتظر تماشای بازی‌های جذاب در فوتبال ایران بودند، حواشی بر متن دوباره چربید.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ 05 May 2024

 به گزارش تابناک، به نقل از فرارو،  رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی به پایان رسید که دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس بازی‌های سرنوشت‌سازی در تبریز و تهران داشتند. دو دیداری که به نظر می‌رسید مهیج‌ترین بازی‌های هفته و یا شاید این فصل باشند، حسابی بی‌خاصیت از آب درآمدند تا علاقمندان به فوتبال دلسر شوند.
 

به گزارش فرارو، البته هرچقدر که این دیدارها، خاصه بازی حساس‌تر پرسپولیس و سپاهان در تهران بار فنی نداشت، حاشیه داشت. پیرمرد هتاک اصفهانی را دیگر کسی نیست که نشناسد؛ او روی سکوی هواداران سپاهان به طور علنی به دوربین زل زد و به هواداران زن بی‌شمار پرسپولیس توهین‌های بی شرمانه‌ای کرد. سکو آشفته بود و بار دیگر تقابل این دو تیم نشان داد آبستن حوادث غیرمنتظره است.

البته که سپاهانی‌ها فقط با این پیرمرد هتاک به صدر اخبار برنگشتند؛ دیگر داستان نام آشنا هم شیدا مقصودلو است. بازیگر ایرانی که خواسته یا ناخواسته یکی دو هفته‌ای می‌شود جای اخبار فنی فوتبال را گرفته است. دختری که همسر ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، شده و اتفاقا ژوزه برای رسمی کردن ازدواجش به دین اسلام هم گرویده است. در هفته‌هایی که به نظر می‌رسید هیجان فوتبال خالص به هواداران منتقل شود فقط داستان یک پیرمرد هتاک ماند و شیدا مقصودلو. اینجا دیگر کسی هم نمی‌پرسد ستاره‌های سوپرمیلیاردی فوتبال، با این همه هزینه که روی دست باشگاه‌ها می‌گذارند، چرا از انجام حداقل‌ها در زمین عاجز مانده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
سپاهان خار تو گلوی تابناک شده سرمربی زن گرفته یا مسلمان شده به شما په ربطی داره در این دوره لیگ برتربلایی که تیم سوگلی سر سپاهان‌در آوردند را یادت رفته مرتب از هزینه سپاهان میکی ولی هزینه تیم‌لنگ را بروی مبارک نمیاری . فحاشی زنان بی شمار!!!!! به سپاهان چی ؟ سرت را مثل کبک زیر برف کردی و بی خیال گند تیم لنگ شدی
دین رو الکی قبول کرده که به دختره برسه
دختره هم قبول کرده زن این مردک بشه که پولو پله ای به جیب بزنه
اگر بیش از دو سال شد رابطشون هر چی خواستید بگید.
مثل قائدی
البته که دختره همچین ریخت و قیافه ای هم نداره
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی