بازدید 8115
دویست و سیزدهمین روز از جنگ غزه

اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است

جنگ غزه در شرایطی وارد دویست و سیزدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 
کد خبر: ۱۲۳۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 06 May 2024

اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد دویست و سیزدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 

کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۹

کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل امروز (دوشنبه) اعلام کردند که اجساد کشف شده در غزه، از شکنجه و زنده دفن شدن قربانیان نشان دارد.

کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل با تأکید بر اینکه گورهای دسته جمعی کشف شده در غزه، هولناک هستند، اعلام کردند که اجساد کشف شده در غزه، نشان می دهد برخی از قربانیان در این منطقه شکنجه شده و سپس زنده دفن شده اند.

این کارشناسان همچنین سازمان یافته علیه فلسطینی ها در غزه را که قربانیان آن غالبا کودکان و زنان بوده اند، محکوم و اعلام کردند: بر اساس برخی گزارش های سازمان ملل، ارتش اسرائیل، اقدام به ربودن زنان و دختران کرده است.

کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل با اشاره به اینکه شمار آوارگان در داخل نوار غزه به حدود ۱.۷ میلیون نفر رسیده است، تأکید کردند: پیش بینی می شود حدود ۱.۱ میلیون نفر در غزه با سطح بالایی از ناامنی غذایی مواجه باشند.

حماس: هر گونه حمله زمینی به «رفح»، مذاکرات را بی‌نتیجه خواهد گذاشت
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۷

یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح، پیامدهای زیانباری به همراه خواهد داشت و ناکامی مذاکرات را رقم خواهد زد.

 «عزت الرشق» امروز (دوشنبه) اظهار داشت که حمله به رفح برای ارتش رژیم اشغالگر سرگرمی نخواهد بود و نتانیاهو و کابینه اش در زمینه هر گونه عواقب و پیامدهای آن مسوول خواهند بود.

همزمان با افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به شهر رفح، جنبش حماس امروز خواستار اقدام جامعه جهانی برای جلوگیری از جنایت در این شهر جنوبی نوار غزه شد.

جنبش حماس تأکید کرد که تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح بیانگر اصرار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بر تداوم نسل‌کُشی است.

حماس همچنین جامعه جهانی را به اقدام فوری برای توقف این جنایت که زندگی صدها هزار غیرنظامی بی‌دفاع را تهدید می‌کند، فراخواند.

این جنبش تأکید کرد که حمله به رفح هرگز برای ارتش رژیم صهیونیستی تفریحی نخواهد بود و مقاومت قهرمان فلسطین از جمله گردان‌های شهید عزالدین القسام آماده دفاع از ملت، نابودی دشمن و به شکست کشاندن طرح ها و اهداف آن است.

هشدار قاهره درباره حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۱

نهاد ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه مصر، امروز (دوشنبه) درباره خطرات حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به منطقه رفح واقع در جنوب نوار غزه هشدار دادند.

به گزارش شبکه الحدث، نهاد ریاست جمهوری مصر امروز درباره خطرات حمله زمینی به رفح هشدار داد و تأکید کرد که هر گونه تشدید حملات در رفح، بیش از یک میلیون نفر را در این منطقه در معرض خطر قرار می‌دهد.

همچنین وزارت امور خارجه مصر درباره خطرات عملیات نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی در رفح هشدار داد و از این رژیم خواست تا از تشدید حملات در این شرایط حساس که مذاکرات مربوط به آتش‌بس در جریان است، خودداری کند.

وزارتخانه مذکور افزود که مقامات این کشور در طول شبانه‌روز با همه طرف‌ها به منظور جلوگیری از بحرانی‌ شدن وضعیت، در تماس هستند.

مخالفت قاطع فرانسه با کوچ اجباری در رفح؛ پاریس: جنایت جنگی است
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۸

تارنمای دستگاه دیپلماسی فرانسه روز دوشنبه با انتشار گزیده‌ای از نشست خبری امروز این وزارتخانه، نوشت: فرانسه مخالفت قاطع خود را با حمله اسرائیل به رفح، جایی که افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شرایطی بسیار پرخطر پناه گرفته‌اند، تکرار می‌کند.

این اظهارات در پاسخ به سوالی مطرح شده است که واکنش فرانسه را به اعلامیه رژیم صهیونیستی برای تشویق مردم شرق شهر رفح برای رفتن به مناطق بشردوستانه، خواستار شده بود.

در پاسخ به این پرسش، آمده است که استفان سژورنه وزیر اروپا و امور خارجه فرانسه در سفر هفته گذشته خود به اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) و امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه روز گذشته این موضوع را در گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تکرار کرده است.

دستگاه دیپلماسی فرانسه همچنین تاکید کرده که در مفهوم حقوق بین‌الملل جابجایی اجباری یک جمعیت غیرنظامی، جنایت جنگی است.

فرانسه همچنین خواست پاریس مبنی بر آزادی فوری گروگان‌ها (اسیران صهیونیست) و برقراری آتش‌بس پایدار که حفاظت مردم غیرنظامی را اطمینان بخشد، در این پرسش و پاسخ تکرار کرده است.

اردن: شکست در ممانعت از جنایت در رفح، لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی خواهد بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۳

وزیر امور خارجه اردن امروز (دوشنبه) درباره کشتار جدید صهیونیست‌ها در شهر «رفح» هشدار داد و خواستار اقدام لازم و موثر از سوی جامعه جهانی در این زمینه شد.

به گزارش پایگاه خبری «عمون» اردن، «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه این کشور به تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای یورش زمینی به رفح واکنش نشان داد.

الصفدی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: کشتار جدید فلسطینیان در حال شکل‌گیری است.

وی نوشت: اسرائیل به فلسطینیان برای ترک رفح هشدار داده چرا که در تدارک حمله به این شهر است.

الصفدی با تاکید بر اینکه همه باید برای ممانعت از آن (جنایت در رفح) اقدام کنند، شکست در ممانعت از وقوع این کشتار را به منزله لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی دانست.

گانتس: به زودی کابینه را ترک خواهم کرد
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴

همزمان با ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود در جنگ علیه غزه، عضو کابینه جنگ این رژیم امروز (دوشنبه) اعلام کرد که به زودی کابینه را ترک می‌کند.

«بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز از کناره‌گیری خود از عضویت در کابینه خبر داد.

گانتس گفت: به زودی کابینه را ترک خواهم کرد. ما خواهان دستیابی به امنیت هستیم و هر چیز دیگری غیر از آن تنها یک سخن پوچ است.

وی افزود: به زودی پیشنهاد انحلال کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر آینده را ارائه خواهیم کرد و معتقدیم که باید (این پیشنهاد) تصویب شود. حتی زمانی که ما کابینه را ترک کنیم شانس ابقای آن البته با اکثریت افراطی‌های خطرناک وجود دارد. بنابراین برای برگزاری انتخابات تلاش خواهیم کرد.

حمله پهپادی حزب‌الله به ارتش اسرائیل
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۲

حزب الله لبنان از حمله پهپادی به محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب منطقه المطله در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش شبکه المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد که پهپادهای هجومی به هدف اصابت کرده و تلفات به دشمن صهیونست وارد کردند.

بنا بر اعلام این شبکه، یک پهپاد هجومی به منطقه المطله در شمال سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده و منفجر شده است و در پی این انفجار، چند صهیونیست زخمی شده اند.

برپایه این گزارش، صدای آژیر خطر در تمام منطقه اصبع الجلیل به گوش رسید و صدای انفجار نیز در منطقه شنیده شد.

در همین راستا، رسانه های رژیم صهیونیستی نیز به اصابت دست کم یک پهپاد و زخمی شدن صهیونیست ها در این حمله اذعان کردند.

تعداد کشته‌های ارتش صهیونیست‌ها در عملیات «کرم ابوسالم» به ۴ نفر رسید
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۱

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تعداد نظامیان کشته شده این ارتش در نتیجه عملیات روز گذشته مقاومت فلسطین به چهار نفر رسید.

 ظهر یکشنبه گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که با راکت‌های «رجوم» تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم را هدف قرار داد که طی آن تعدادی از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

صهیونیست‌ها تا روز گذشته اعلام کرده بودند که سه نفر در این عملیات کشته شدند اما اکنون ارتش اسرائیل اعلام کرد که نفر چهارم نیز کشته شده است.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی نفر چهارم سرباز گردان ۹۳۱ تیپ ناحال است.

بیمارستان اسرائیلی سوروکا در النقب نیز اعلام کرد که سه نفر از نظامیانی که روز گذشته در حمله به کرم ابوسالم زخمی شدند اوضاعشان وخیم است.

روز گذشته-یکشنبه-یک منبع در مقاومت فلسطین در این باره گفت: فرماندهی صهیونیستی که مورد هدف قرار گرفت مسؤول بمباران مناطقی در رفح است و فرماندهانی در ارتش، اطلاعات و شاباک را در بردارد.

منابع مقاومت فلسطین افزودند: این عملیات از نظر طراحی و برنامه‌ریزی و قدرت اطلاعاتی منحصر به‌فرد است و نشان‌دهنده قدرت بالای مقاومت در هدف قرار دادن اهداف خود با راکت و خمپاره‌های مناسب است.

حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۰

یکی از اعضای جنبش حماس تاکید کرد که دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک بوده و مسئولیت آن با رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا است.

یکی از رهبران ارشد جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد که «دستور تخلیه رفح از سوی اسرائیل تحولی خطرناک است و پیامدهایی به همراه خواهد داشت.»

وی در گفت‌وگو با رویترز خاطرنشان کرد: در کنار رژیم اشغالگر، دولت آمریکا مسئول این تروریسم است.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی: ارتش باید امروز وارد رفح شود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۰

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه ورود ارتش این رژیم به شهر رفح را خواستار شد.

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رئیس حزب راست افراطی «صهیونیسم دینی» امروز در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» نوشت: «تاخیر در ورود به رفح و کنترل نداشتن بر اصول استراتژیک در نوار غزه به ما و اهداف جنگ آسیب می‌زند.»

اسموتریچ در ادامه نیز نوشت: «تاخیر در ورود به رفح به فرصت بازگرداندن افراد ربوده شده آسیب می‌زند و خون‌های زیادی را بر دوش ما می‌گذارد.»

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، «ارتش اسرائیل امروز باید وارد شهر رفح شود.»

اسموتریچ یکی از بزرگترین حامیان طرح حمله به رفح در کابینه رژیم صهیونیستی است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همتای آمریکایی را در مورد حمله به رفح توجیه کرد
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۹

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با وزیر دفاع آمریکا گفت که حمله به رفح به امری ضروری تبدیل شده است.

یو آو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی آغاز تخلیه ساکنان از مناطق شرقی رفح با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا تلفنی گفت‌گو کرد.

گالانت در این گفت‌وگوی تلفنی به آستین گفت که اقدام نظامی در رفح به دلیل مخالفت حماس با پیشنهاد واسطه‌ها برای ایجاد آتش‌بس امری ضروری است.

طبق گزارش هاآرتص، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس تمام پیشنهادها را نمی‌پذیرد و این امر به معنای آغار حمله نظامی در رفح است.

مسئول اسرائیلی: نتانیاهو دلیل شکست توافق تبادل‌ اسرا است
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۴

یک مسئول صهیونیست تاکید کرد که لجاجت نتانیاهو و پافشاری‌اش برای حمله به رفح دلیل شکست توافق تبادل‌اسرا است.

 یک منبع صهیونیست در اظهاراتی گفت که دلیل شکست توافق تبادل‌اسرا و آتش‌بس در غزه لجاجت بنیامین نتانیاهو و پافشاری او بر مساله حمله به رفح است.

وی در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز تاکید کرد: توافق تبادل اسرا و ایجاد آتش بس نزدیک بود تا با موفقیت انجام شود و دلیل شکست آن لجاجت و پافشاری نتانیاهو برای انجام عملیات در رفح است و همین مساله باعث شد که حماس مواضع تندتری اتخاذ کند تا مانع حمله اسرائیل به این شهر شود.

درخواست ماکرون از نتانیاهو درباره مذاکرات با محوریت غزه
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۳

رئیس جمهور فرانسه یکشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد. ماکرون از نتانیاهو خواست تا مذاکرات با حماس برای آتش‌بس در غزه را «تکمیل» کند.

کاخ الیزه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد فرانسه به طور کامل از تلاش‌های میانجی‌گری جاری با هدف آتش‌بس در غزه حمایت می‌کند.

به نقل از ب.اف.ام.تی.وی، امانوئل ماکرون ادامه داد: «سرنوشت فلسطینیان در غزه دیگر نمی‌تواند در معرض فعالیت‌های حماس باشد و عملیات اسرائیل باید متوقف شود.»

رئیس جمهور فرانسه از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا این مذاکرات را که می‌تواند به آزادی اسیران صهیونیست، حفاظت از غیرنظامیان از طریق آتش‌بس و کاهش تنش منطقه‌ای منجر شود، به پایان برساند.

بیانیه کاخ الیزه می‌افزاید: فرانسه همچنین «مخالفت قاطع خود با حمله اسرائیل به رفح» را یادآور شد و بار دیگر به وضعیت اضطراری بشردوستانه در نوار غزه اشاره کرد.

حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۱

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از شلیک هفتاد فروند موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه اشغالی جولان سوریه و منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در جولان اشغالی خبر داد و به شلیک دهها موشک از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار المیادین، موج دوم حملات موشکی از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی انجام شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صهیونیست ها در منطقه جولان اشغالی خواسته شده که به پناهگاه امن بروند.

این رسانه ها گزارش دادند که طی دقایق اخیر حدود هفتاد موشک به منطقه جنوب منطقه جولان اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که با دهها موشک کاتیوشا مقر فرماندهی لشکر جولان در پایگاه نفح در این منطقه اشغالی را هدف قرار داده است.

منابع مذکور مدعی رهگیری برخی موشکها شدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی مدعی حملات هوایی به مراکز حزب الله در مناطق «السفری»، «رامیه» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان شد.

اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل

رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

این رادیو افزود که تخلیه به سمت اردوگاه‌های خان یونس و المواصی در جنوب نوار غزه در حال انجام است.

در میانه خبرهای ضدونقیض درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره، یک رسانه آمریکایی اخیرا خبر داده بود ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه طرح خود برای آغاز تخلیه ساکنان رفح در جنوب غزه را به دولت آمریکا داده است.

مجله آمریکایی پالتیکو نوشت نیروهای اشغالگر نقشه منطقه المواصی را به گروه‌های امدادگر ارسال کردند تا برای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح آماده شوند؛ اقدامی که حتی متحدان تل‌آویو درباره آن و خطر حمله به رفح برای بیش از یک میلیون آواره‌ای که در این منطقه حضور دارند، هشدار داده‌اند.

یک مقام آمریکایی تاکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی به دولت «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا و سازمان‌های امدادی فعال در داخل نوار غزه اطلاع داده است که آن‌ها طرحی را برای انتقال مردم از رفح به منطقه «المواصی» در نظر گرفته‌اند.

این در حالی است که کاخ سفید اعلام کرد طرح جامعی از سوی رژیم صهیونیستی درباره عملیات نظامی در شهر رفح دریافت نکرده و قبل از هر گونه حمله به رفح، خواهان ادامه مذاکرات با تل‌آویو است.

رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست

منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب غزه را بسته است.

به گزارش الجزیره، در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در منطقه کرم ابوسالم که با گذرگاه این منطقه که به همین نام است حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه به غزه بست.

پیش تر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله موشکی به پایگاه نظامیان این رژیم در کرم ابوسالم سه نظامی این رژیم کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند.

برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد

کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس سران این سازمان در پایتخت گامبیا، نسل کشی ساکنان نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار مجازات آن شدند.

شرکت کنندگان در این اجلاس خواستار برقراری آتش بس فوری، دائم و بدون قید و شرط در نوار غزه شدند.

«حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز خواستار افزایش تلاش ها و همبستگی و همکاری بیشتر در راستای خدمت به فلسطین شد.

پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی از روز شنبه با حضور ۵۷ کشور در شهر «بانجول» پایتخت گامبیا آغاز شد.

در این نشست با شعار « ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، موضوعات جهانی بویژه مسئله فلسطین و جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴۰
مردم غزه به معنای واقعی مستأصل شده اند و مجبور اند به دستور مقامات اسرائیلی رفح را ترک کنند . من حتی نمی توانم برای یک روز شرایط آنها را تحمل کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اجباری ندارند که رفح را ترک کنند،، میتوانند در شهر بمانند و متعاقبا شربت شیرین شهادت را بنوشند و غاصبان صهیونیست را رسوا سازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
چی میگی برای خودت؟ خروج مردم از شهر رفح در واقع برای حفظ جان آنهاست
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
مگرکسی ازشماخواست تهران راترک کنی شماسرجایت بنشین وکامنت درکن
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
جالبه که همین تابناک و سایت های مشابه تا چند ساعت قبل خبر " قبول شکست اسرائیل " را منتشر کرده بودند که با این خبر آنرا از سایت هایشان حذف کردند !!!
مگه اسرائیل با خاک یکسان نشده بود ؟؟
پاسخ ها
پارسا ایروانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
تا چند ساعت پیش می گفتند قبول صلح از طرف اسرائیل بمعنای شکست اسرائیل هست !!! خبرگزاری های داخلی اینروزها خیلی رو دست می خورند .
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
16:25
خبرگزاری های داخلی به غیر از کیهان خیلی اختیارشون دست خودشون نیست
سنگین با 70 تا موشک
خب تیتر زده بودین که اسرائیل شکست را پذیرفت؟!!!! پس چی شد
پاسخ ها
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
آره ، سریع حذفش کردند . متاسفانه کارشناسان سیاسی ما ذورتر از نوک دماغشان را نمی بینند .
اسرائیل تا دو ماه دیگر نابود خواهد شد !!!!!!!!!!!
پاسخ ها
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
از وقتی دلار شد 65 تومن ، دارو و نان کمیاب شد ، خودرو و خدمات دولتی چند برابر شد ، اسرائیل خیلی وقته نابود شده کبک ها بی خبرند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اسراییل بعد از 2 ماه جنگ و خونریزی و هزینه های سنگین، نتیجه کارش در گرو حمله به رفح است و بس و احتمال پا پس کشیدنش ضعیف است. بعدش هم احتمالا نوبت بقیه میشود
مگر نفرموده بودید که اسراییل قبول شکست کرده است . په چی شد
نیروهای روسی الان صلح نمی خواهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
چه ربطی به روسیه داره؟
با دست خود خود را به مهلکه نیافکنید
حماس آیا می تواند اسرائیل را در رفح متوقف کند؟
اگر نمی تواند پایان کار معلوم است
پاسخ ها
رضا
| Canada |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
عزیز شما غصه حماس را نخور او به سبک خودش پوزه اسرائیل را به خاک می مالد و مثل شما ترسو نیست مرگ هم بهتر از بی شرف زندگی کردن است البته فکر کنم اینطور مفاهیم برای امثال تو قابل درک نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
معلوم نیست
تو ایران زاد و ولد کم هست، الان هم حدود ۱۰ میلیون افاغنه تو ایران ساکن ان و اگه هر کدوم شون ۳-۴ تا بچه تقدیم جامعه کنن، قشنگ میشن حدود ۳۰ میلیون و اونوقته که شاید مثل قضیه سرزمین فلسطین بشه و این خیلی خطرناک هست واسه کشورمون ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
هیچ ملتی شبیه این صهیونیستها نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
یهودیها رو اروپاییها از اروپا به علت رفتارهای خاص ایشان بیرون کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
نژاد پرست نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
افغانیها را بیرون کنید
هنیه ناراحته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
یک نگاهی به قیافه نتانیاهو بنداز ببین کی حالش خرابه
ایران باید تهدید کنه در صورت حمله به رفع برابر است با جنگ مستقیم با ایران اسرائیل به شدت وحشت داره از ایران
حمله به رفح تیر خلاص به جان نحیف حماس و گروه های مشابه هست . متاسفانه ایران و حزب الله با موشک پرانی به اسرائیل ، نا خواسته یک مجوز بین المللی برای حمله به رفح را زمینه سازی کردند . طرف مقابل در سیاست خیلی کارکشته تر هست .
ادامه جنگ‌اسراییل اکنون به نفع روسیه جهت انحراف افکار از جنایات روسیه در اکراین است
حماقتی دیگر از نتنیاهو در حمله به رفح
معادلات منطقه بعد از افتضاح موشکی تغییر کرد :))))
خودتون ناراحت نکنین اسراییل شکست خورده تموم شد رفت به زندگیتون برسین و به پیروزیای جدیدتون افزوده کنین
اگه بین ایران بزرگ و اسرائیل کوچک جنگ بشه جنبش فواحش رو در هم خواهیم کوبید
ای بابا....تابی شما که در خبر قبلی تیتر زدی اسرائیل شکست را پذیرفت...چطور شد؟نپذیرفت؟
صبح یه تیتر زده بودید اسرائیل شکست را پذیرفت. پس چرا دست ور نمیداره.
4باید اهالی رفح در اعتراض عکس العملی را تیتر کنند و اعلام عدم تخلیه بنمایند تا حمله نکند.
چقدر خونها ریخته شد در غزه در قرن 21 چرا اینطور شد چه باعث ریختن ان خونها شد فکر نکنم در طول 70 سال جنگ فلسطینیها اسراییلی ها اینقدر کشته شده باشند در این سرزمین کی گردن می گیرد اسراییل یاخیر
علم ثابت کرد اسرائیل فقط برای مردم فلسطین لاته برای ایران شکلات بود فقط اومد اف اف رو زد اصفهان فرار کرد بماند همان موشک هم کار بچه های امریکا بود به اسم اسرائیل
ای بابا شما که گفتین اسرائیل شکست رو پذیرفته
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی