بازدید 1239

خلیج فارس توفانی می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تاکید بر هشدار سطح نارنجی دریایی در استان گفت: دریا طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری توفانی می‌شود که باید دریانوردان، صیادان و آبزی پروان ضمن خودداری از رفتن به دریا، مراقبت‌های لازم را درنظر داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۳۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸ 08 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از اداره‌کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن‌زاده روز چهارشنبه اظهار کرد: روزهای پایانی هفته جاری جزایر قشم، هرمز، هنگام، کیش، سیری، بوموسی، لاوان، لارک، تنب بزرگ و تنب کوچک تحت تاثیر شرایط ناپایدار دریایی، توفانی خواهد بود که از ظهر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد.

حسن‌زاده، وزش باد شدید و مواج شدن دریا را همراه با مخاطره دانست و بیان کرد: مردم، ورزشکاران، دریانوردان، صیادان و آبزی‌پروران مراقب باشند و از هرگونه ورزش و تفریح دریایی و همچنین تردد شناورهای مسافری و تجاری بزرگ و کوچک دوری کنند.

وی از آمادگی دستگاه‌های امداد رسان به‌ویژه در مناطق دریایی نیز خبر داد و گفت: صیادان و آبزی‌پروان نیز برای جلوگیری از آسیب‌ احتمالی به تورهای صید و قفس ‌های پرورش ماهی مراقبت‌های لازم را درنظر داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی