بازدید 1191
۲

رهبر کره شمالی: از آرمان مقدس روسیه حمایت می‌کنم

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نامه‌ای به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه «آرمان مقدس روسیه» حمایت کرد.
کد خبر: ۱۲۳۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰ 09 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، این نامه به مناسبت «روز پیروزی» و هفتاد و نهمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم نوشته شده و در آن آمده است: من از آرمان مقدس روسیه قاطعانه حمایت کرده و با آن ابراز همبستگی می‌کنم.

خبرگزاری مرکزی کره پنجشنبه گزارش داد که کیم در نامه به پوتین نوشت: امیدوارم شما و مردم و ارتش شجاع روسیه به پیروزی تازه‌ای در در مقابل سیاست هژمونیک امپریالیست‌ها دست پیدا کنید.

اخیرا وزارت دفاع کره شمالی از انتقال مخفیانه موشک‌های دوربرد آمریکایی به اوکراین انتقاد و تاکید کرد که ایالات متحده نمی‌تواند روسیه را شکست دهد.

به دنبال سفر ماه سپتامبر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به روسیه، کشورهای غربی و متحدان آنها نسبت به تقویت همکاری‌های نظامی مسکو و پیونگ‌یانگ ابراز نگرانی کردند.

واشنگتن و کی‌یف نیز ادعا کرده‌اند که روسیه در حمله به اوکراین از موشک‌های کره شمالی استفاده کرده است. کره‌جنوبی نیز مدعی شده که کره شمالی در ازای دریافت مواد غذایی و دیگر ملزومات از روسیه، به مسکو مهمات و تسلیحات می‌دهد.

مقام‌های کره جنوبی همچنین در ماه نوامبر مدعی شدند که ممکن است کره شمالی موشک‌های بالستیک کوتاه برد، خمپاره موشک‌های ضدتانک و ضدهوایی به روسیه داده باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
دیکتاتور نجس
از چهره مردمش پیداست که چه آدم عوضی هست
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید / یه توپ دارم قل قلیه اسمش / اون / توپولیه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی