بازدید 1676

قزوه: اوضاع ادبیات فارسی خوب است

علیرضا قزوه که برای بازدید از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شبستان مصلی امام خمینی (ره) حاضر شده بود، گفت: امروز در دومین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای حضور در غرفه شاعران پارسی زبان حضور پیدا کرده‌ام.
کد خبر: ۱۲۳۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸ 09 May 2024
قزوه: اوضاع ادبیات فارسی خوب است


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، علیرضا قزوه در پاسخ به اینکه اوضاع ادبیات فارسی چگونه است، اشاره کرد: خیلی خوب است، شعر به نظر من در میان هفت هنر پیشتاز است. قبلا هم چنین بوده است و امروز هم وضعیت خیلی خوبی دارد و مشکل خاصی ندارد. شاعران از دیگر‌ها هنر‌ها جلوتر هستند.

قزوه در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد در دوره‌ای دعوایی بین داستان و شعر وجود داشته، گفت: نه، ما چنین دعوایی نداریم. بسیاری از شاعران خودشان داستان‌نویس هستند و بنده خودم در انتشارات سوره مهر رمان «برادرم انگلستان» را نوشتم.

این شاعر با تاکید براینکه شعر و قصه از تجارب یکدیگر استفاده می‌کنند، عنوان کرد: شعر تاثیرات مهمی بر دیگر هنرها، مثل سینما و موسیقی و گرافیک دارد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی درحال برگزاری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی