جلسه کمیسیون امنیت ملی با سرپرست وزارت خارجه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه این کمیسیون با سرپرست وزارت خارجه و تاکید بر همکاری با این وزارتخانه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶ 20 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی با اشاره به جلسه عصر امروز تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در وزارت خارجه گفت: جلسه اعضا کمیسیون امنیت ملی مجلس با سرپرست وزارت خارجه برگزار شد؛ در این نشست اعضای کمیسیون ضمن ابراز تسلیت به مقامات دستگاه دیپلماسی کشور و طلب آمرزش و علو درجات برای شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور، از تلاش های دیپلمات شهید و متعهد کشورمان شهید امیرعبداللهیان تقدیر کردند.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون بر تداوم همکاری های کمیسیون با وزارت خارجه و ادامه راه آقای امیرعبداللهیان تاکید کردند؛ آقای جلال زاده رئیس کمیسیون نیز با اشاره به موفقیت های وزیر شهید امورخارجه کشورمان، ایشان را یکی از موفق ترین وزرای خارجه ادوار جمهوری برشمردند و این حادثه را فاجعه ای سنگین و غیر قابل باور ارزیابی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این جلسه علی باقری سرپرست وزارت خارجه بر این نکته تاکید داشت که آقای امیرعبداللهیان تراز مدیریت و دیپلماسی را ارتقا بخشید و همین باعث شد که جایگاه ایشان به عنوان یک الگو برای همه فعالان حوزه سیاست خارجی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی