بازدید 39752
هزار و دویست و بیست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ده‌نمکی «مخملباف» را عامل حذف 40 ساله ملک‌مطیعی نامید/شکنجه و به کما رفتن بقايی و مشايی درست نیست/نماینده قم خطاب به روحانی: مشکل مردم ما، پخش نکردن مسابقات ورزشی زنان است؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: سکوت این روزهای احمدی‌نژاد نشانه چیست؟/آمار تکان‌دهنده یک نماینده مجلس از فقر غذایی در سیستان و بلوچستان/توصیه دبیرکل مؤتلفه به الگوگیری ازکره‌شمالی در برخورد با آمریکا و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 27 May 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ده‌نمکی مسئول ممنوعیت ۴۰ ساله ملک‌مطیعی را معرفی کرد

مسعود ده‌نمکی با انتشار پستی در اینستاگرام، محسن مخملباف را مسئول ممنوع‌الفعالیت شدن ناصر ملک‌مطیعی معرفی کرد. مسعود ده‌نمکی در واکنش به انتشار خبر درگذشت ناصر ملک‌مطیعی در اینستاگرام نوشت:‌ «لوطی و روشنفکرنما تفاوت مرحوم ملک‌مطیعی با مخملباف در همین امروز آنهاست. لوطی در وطن و روشنفکر در آغوش اجنبی. لوطی که توسط خالق توبه نصوح تکفیر و ممنوع الکار شد و فیلم برزخی هایش توقیف و دیگری از فیلم توبه نصوح به فیلم سکس و فلسفه رسید.»

ایران در فروردین چقدر لوازم آرایش وارد کرد؟

بر اساس آمار گمرک ایران از تجارت خارجی فروردین ماه سال جاری، در این مدت یک ماهه ۹۸۰ تن لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش بیش از ۱۱ میلیون دلار به ایران وارد شده است. رقم ریالی واردات انجام شده به ایران در این حوزه نیز بیش از ۴۱ میلیارد تومان است. واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به ایران در این مدت از ۱۳ کشور روسیه سفید، فدراسیون روسیه، ژاپن، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، انگلستان، امارات متحده عربی، اسپانیا، ترکیه، جمهوری کره و یونان انجام شده است. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان واردات رسمی لوازم آرایشی و بهداشتی به ایران بیش از ۳۰۰۰ تن به ارزش ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار بوده است. به این ترتیب میزان واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی با حدود ۶۶ درصد و از لحاظ ارزش ۱۴ درصد کاهش داشته است. / ايسنا

سکوت این روزهای احمدی‌نژاد نشانه چیست؟

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره علت سکوت این روزهای محمود احمدی‎نژاد به خبرآنلاین گفت: آتش تهیه‎ای که او می ریخت، برای این بود که جلوی دستگیری و محاکمه مشایی و بقایی را بگیرد. آن زمان هر سه نفرشان آزاد بودند و همدیگر را تشویق می کردند. در هر برنامه‌ای که می‌چیدند، بقایی و مشایی جلو می رفتند و احمدی نژاد نقش حامی را ایفا می کرد. الان با دستگیری مشایی و بقایی دیگر احمدی نژاد کسی را ندارد که بخواهد با کمک آنها کارهایش را پیش ببرد. بقیه رفقای دیروزش، از اعضای کابینه دولت‌ها نهم و دهم گرفته تا حامیان سیاسی، از او برائت جستند چراکه فایده ای در کارهای احمدی نژاد نمی بینند و حاضر نیستند خود را هزینه احمدی نژاد کنند. با بازداشت آنها در واقع بازوهای اجرایی آقای احمدی نژاد قطع شد. الان احمدی نژاد متوجه تنها بودنش شده و سکوتش هم به خاطر تنهایی است، چون کاری نمی تواند از پیش ببرد.

هواپیمای اختصاصی ریاست جمهوری ایران در لیست تحریم آمریکا

ایالات متحده آمریکا در لیست تحریمی شرکت‌های هواپیمایی ایران، شرکت هواپیمایی ارایه دهنده سرویس به رئیس جمهوری ایران را نیز قرار داده است. الجزیره نوشته احتمال زیادی وجود دارد که آمریکا عامدانه این شرکت را نیز در لیست تحریمی خود قرار داده تا به زعم خود رئیس جمهوری اسلامی ایران را "تحقیر" کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد دناایرویز تنها به یک هواپیمای ایرباس 19 ساله "ای 340-300" سرویس می‌دهد و آن هواپیما در واقع هواپیمای اختصاصی مقام ریاست جمهوری ایران است. تحریم جدید می تواند مشکلاتی جدی را در سفرهای خارجی رسمی رئیس جمهوری ایران با استفاده از این هواپیما و این شرکت ایجاد کند، چون شرکت‌هایی که به این هواپیما سوخت یا سرویس برسانند با تحریم‌های ثانویه آمریکا مورد مجازات قرار خواهند گرفت. / عصر ايران

اظهار تمایل عضو حزب اعتمادملی برای دیدار اصلاح‌طلبان با رهبرانقلاب

محمد جواد حق شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به دیدار هفته قبل مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری گفت: به نظر من مراسم افطاری امسال مسئولان نظام با رهبری فضای متفاوتی را تجربه کرد و شاهد حضور چهره‌هایی از دیدگاه‌های مختلف سیاسی در این جلسه بودیم. امیدواریم این فرصت و فضا فراهم شود که در نشست‌های دیگری که با حضور رهبری برگزار می‌شود، شاهد حضور چهره‌های شناخته شده و محبوب مردم و اصلاحات باشیم و زمینه‌ای فراهم شود تا این نوع جلسات، جلسه‌ای از انسجام و یکپارچگی ملی و فرصتی برای گفت و گو و مفاهمه باشد. امیدواریم تا کمتر از یک سال آینده بتوانیم همچون حوزه‌های مختلفی که برای آنها فرصت دیدار با رهبری فراهم می‌شود، این فرصت برای جریان اصلاحات نیز فراهم شود تا این جریان بتواند دردیدارهای خود با رهبری زمینه‌ای برای طرح دیدگاه‌های خود کسب کند. /ايسنا

آمار تکان‌دهنده یک نماینده مجلس از فقر غذایی در سیستان و بلوچستان

علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: ۷۵ درصد مردم استان سیستان و بلوچستان فقر غذایی دارند، مردم روستاهای این استان آب سالم برای خوردن ندارند، نان ندارند و به لحاظ معیشت از هر نظر که فکر کنید در شرایط نامطلوبی قرار دارند. از هر بیماری که فکر کنید، در این استان هست و این غیرقابل کتمان است. من در مشاهداتم تعداد فراوانی از این مردم را دیده‌ام که دچار مشکلات استخوان بندی و گوارشی هستند و عاقبت خوبی را نمی‌توان برایشان متصور شد. حتی در خود شهر زاهدان نیز بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر آب سالم لوله کشی ندارند و در خیلی از نقاط خود شهر نیز با تانکر آبرسانی می‌شود. خب وقتی مردم این استان از نظر تامین مواد غذایی از امنیت کامل برخوردار نیستند، هیچ بعید نیست که مردم رو به خوردن گوشت حیواناتی نظیر گربه و کلاغ بیاورند. حالا باز روستاهای بخش زابل نسبت به سایر روستاهای استان از وضعیت نسبتاً بهتری برخوردار هستند. برخی روستاهای جنوبی و حوالی چابهار و قصرقند وضعیتی به مراتب اسفبارتر از این دارند. /ايلنا

توصیه دبیرکل مؤتلفه به الگوگیری از کره‌شمالی در برخورد با آمریکا

حبیبی به بازی آمریکا با کره شمالی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها امروز خود را مجبور به نشستن سر میز مذاکره‌ای می‌بینند که طرف مقابل دست روی ماشه هسته‌ای همه اهداف را در آمریکا نشانه گرفته است. اگر بخواهند زور بگویند قطعاً زور هم خواهد دید و شنید. بازی آمریکا با کره شمالی را مشاهده کردیم. آمریکایی‌ها امروز خود را مجبور به نشستن سر میز مذاکره‌ای می‌بینند که طرف مقابل دست روی ماشه هسته‌ای همه اهداف را در آمریکا نشانه گرفته است. اگر بخواهند زور بگویند قطعاً زور هم خواهد دید و شنید. امروز آمریکا میلیاردها دلار از کره جنوبی به دلیل حضور نیروهای خود در خاور دور باج می‌گیرد. وقتی دو کره مشکلات خود را از طریق گفت وگو حل کنند دلیلی بر این باج‌خواهی نیست. دو کره با هم گفت وگو کردند و حرفی هم از مسایل هسته‌ای به میان نیاوردند.

لاریجانی گزینه قطعی فراکسیون مستقلین

مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار داشت: با توجه به تعیین تیمی از فراکسیون مستقلین ولایی برای بررسی موضوع ائتلاف، اگر قرار بر ائتلاف باشد نتیجه آن اعلام خواهد شد وگرنه فراکسیون مستقلین لیست مستقل خواهد داشت. لاریجانی گزینه قطعی فراکسیون مستقلین ولایی است. ما روی ریاست آقای لاریجانی تردید نداریم، او خط قرمز ماست. اگر دو فراکسیون دیگر حاضر به ائتلاف باشند ما برای نایب رئیسی آقای پزشکیان و آقای مطهری تمایل داریم وگرنه در صورت شکل نگرفتن ائتلاف ما هم لیست مستقل خواهیم داد.

حمله دوباره نماینده مردم قم به حسن روحانی

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم در نطق شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: جناب رئیس‌جمهور! رهبر مکررا فرمودند من به این مذاکرات خوشبین نیستم اما شما مصاحبه کردید و گفتید در عالم دیپلماسی خوش‌بینی ملاک نیست باید واقع‌بین بود. این واقعیت بود؟از ابتدا مجموعه شما گفت اگر آمریکا هم از مجموعه برود ما با آمریکا ادامه می دهیم. آمریکا گفت برای چه در برجام بمانم هزینه بدهم، برجام می ماند و ایران هم هست پس من بروم و فشار بیاورم. آقای رئیس‌جمهور! اروپا چرا خودش را در مقابل آمریکا قرار بدهد؟ آقای رئیس‌جمهور، شما در صحبت هایتان گفتید یک مزاحم از برجام رفت، ‌یا به این حرف اعتقاد دارید یا نه. اگر اعتقاد دارید حرف گذشته شما چه شد که گفتید باید با کدخدا مذاکره کنید. چرا به شعور مردم توهین می‌شود؟آقای رئیس‌جمهور! شما در بیانات تبلیغاتی در اردبیل خطاب به رقبای انتخاباتی گفتید انتخابات تمام می‌شود و نمیدانم چه آب و صابونی بیاوریم که دست و صورتان را بشویید. از آن آب و صابون چیزی باقی مانده؟ مردم را چند سال معطل کردید، منطقه را رها کردید، اقتصاد مقاومتی بدون توجه باقی ماند. چرا مردم باید هزینه چنین بی تدبیری‌ها را بدهند؟رئیس‌جمهور مردم را دنبال نخود سیاه و آدرس عوضی می‌فرستید؟ آیا مشکل ما این است که برای تحریک زنان ورزشکار بگویید فیلم دختران ورزشکار نشان داده نمی شود؟ مردم مسلمان،‌ مراجع و خانواده‌های شهدا از اینکه به عفت چوب حراج می‌زنید و افراد را به مسیر غلط سوق می‌دهید ببینید ناراحت هستند. مردم مومن حداقل در حوزه انتخابیه من چقدر از این رفتار ناراحت هستند. بیایم به واقعیات بپردازیم. جوان تحصیکرده ما دچار افسردگی است. به مردم بگویید برای بیکاری و اقتصاد چه کرده‌اید. /خانه ملت

تاریخ مصرف «جمنا» برای انتخابات قبلی بود

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه می گوید: تاریخ مصرف جمنا برای انتخابات قبلی بود و اینکه چه راهکاری برای انتخابات آینده در نظر گرفته شود، بحثی درباره آن نشده است. حمیدرضا ترقی، عضو حزب مؤتلفه در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب»، درباره اظهارات عزت الله ضرغامی که گفته بود «جمنا را قبول ندارم و در جلسات آن شرکت نمی کنم» گفت: از قبل هم جمعیت ایثارگران جزء جمنا نبودند و موضوعی که آقای ضرغامی گفته اند، چیز تازه ای نیست. او درباره اینکه ضرغامی به هر حال سازوکار جمنا را قبول داشته و از کاندیداهای این تشکل بوده، اظهار داشت: معنای کاندیدای جمنا بودن قبولی سازوکار آن نیست. افرادی که در آنجا مطرح شدند به پیشنهاد اعضا مطرح شدند و حتی برخی خود نیز خبر نداشتند. ترقی ادامه داد: نکته دیگر اینکه جمنا همه اصولگرایان را دربرنگرفته و پوشش نداده است و تشکیلات دیگر نیز در کنار آن فعال هستند.

گزینه فراکسیون امید برای ریاست مجلس قطعی شد

براساس جمع‌بندی نشست فوق‌العاده امروز فراکسیون امید، محمدرضا عارف به عنوان گزینه فراکسیون امید برای هیأت رئیسه مجلس انتخاب شد. نشست فوق‌العاده فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی صبح امروز به ریاست محمدرضا عارف برگزار شد. این جلسه با محوریت بحث و بررسی درباره گزینه‌های فراکسیون امید برای هیأت رئیسه اجلاسیه سوم مجلس دهم شورای اسلامی برگزار شد. به گفته یکی از اعضای فراکسیون امید، تأکید و اصرار اکثریت اعضای فراکسیون بر این بود که آقای محمدرضا عارف را برای کاندیداتوری ریاست مجلس راغب کنند. وی در پاسخ به این که آیا آقای عارف هم این مسأله را پذیرفته است یا خیر، گفت: او که نمی‌تواند بر خلاف نظر اکثریت اعضا سخن گفته و یا رفتاری انجام دهد بنابراین او پذیرفت که به عنوان گزینه اصلی فراکسیون امید برای ریاست مجلس معرفی شود. وی ادامه داد: احتمالاً با توجه به بررسی‌ها و مباحث انجام شده آقایان مسعود پزشکیان و علی مطهری گزینه‌های اصلی ما برای معرفی به عنوان نواب رئیس در هیأت رئیسه باشند. وی در خاتمه گفت که سه‌شنبه هفته جاری فراکسیون امید نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

شکنجه و به کما رفتن بقايی و مشايی درست نیست

غلامحسین محسنی اژه‌ای در صد و بیست و هفتمین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به خبر شکنجه و به کما رفتن بقايي و مشايي گفت: هر دو نفر بازداشت هستند، مشایی در بازداشت موقت است و خبری از شکنجه و به کما رفتن این افراد درست نیست. سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این که اخیرا خبرهایی مبنی بر به کما رفتن مشایی و بقایی مطرح می شود، این خبرها درست است، گفت: هر دو نفر بازداشت هستند، مشایی در بازداشت موقت است و خبری از شکنجه و به کما رفتن این افراد درست نیست. اژه ای همچنین در خصوص آخرین وضعیت شناسایی اموال خاوری اظهار کرد: حکم این پرونده غیابی بود که قطعی شد. اموال ایشان از همان ابتدا توقیف و هم خودش و هم بستگان درجه یک وی ممنوع‌المعامله شدند. مردم هم اگر اطلاعی از اموال خاوری دارند، خبر دهند تا بررسی شود.

احتمال پیوستن اتوبوسرانان و تاکسی‌داران به اعتصاب کامیون داران وجود دارد

هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت کامیون‌داران و مشکل سوخت‌رسانی، به رویداد۲۴ گفت: امیدواریم دولت هر چه زودتر مسأله مطالبات کامیون‌داران را پیگیری کند. مسأله سوخت به یک بحران در اکثر شهرستان های کشور تبدیل شده است و درصورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند احتمال دارد تا دیگر ناوگان حمل ونقل نظیر اتوبوسرانی و تاکسی‌دارها نیز به حلقه کامیون‌داران بپیوندند و خواستار مطالبات خود شوند که ادامه این وضعیت می تواند مشکلات اساسی برای کشور ایجاد کنند.

طرح ویلاهای شناور در تالاب استیل مخفیانه اجرا شد

افتتاح طرح کلبه‌های شناور در تالاب استیل از طرح‌های پرحاشیه استان گیلان است که بر اساس آن با حمایت معنوی و مالی استاندار گیلان کلبه‌هایی شناور برای تفریح روی به آب انداخته شده است؛ هرچند طرح در ظاهر زیبا به نظر می‌رسد اما مخالفان آن اعتقاد دارند طراحان این پروژه درکی از محیط زیست و زندگی حیات وحش نداشته‌اند. مخالفان معتقدند این تالاب سال‌هاست به محیط امن برای پرندگان مهاجر که هر ساله از شمال اروپا و سیبری، به ایران می‌آیند، تبدیل شده است اما ساخت کلبه و ویلاهای شناور در این منطقه علاوه بر ایجاد هراس در زیستگاه حیات وحش، باعث آلودگی‌های صوتی و فاضلابی شده است. مخالفان معتقدند این پروژه به سهم آب کشاورزان منطقه آسیب وارد کرده است و مسئولان برای حفظ و در امان نگاه داشتنِ این کلبه‌ها، سهم آب کشاورزان را کاهش داده‌اند تا آب به اندازه کافی در تالاب بماند. مسئولان اما نظر دیگری دارند!مهدى نصرتى مدیر گروه مردم‌نهاد زیستمان در گفت‌وگو با رويداد٢٤، با اشاره به احداث كلبه‌هاى شناور در تالاب استيل آستارا كه باعث آسيب‌هاى زیست محیطی به منطقه شده، گفت: اين اتفاق در سكوت كامل خبرى رخ داد و ما به عنوان فعالان محيط زيست هيچ اطلاعى از آن نداشتيم. مسئولان استانی در حالی ویلاهای شناور را در تالاب استيل آستارا افتتاح كردند كه حتى برخى مسئولان اداره محيط زيست استان هم از آن اطلاع نداشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۱۹
درامد یک دندانپزشک ۲۸ ساله در ایران = ۴ نفر استاد تمام ۶۵ ساله رشته های مهندسی مکانیک و برق دانشگاه صنعتی شریف.
ایران بهشت پزشکان است و انحصار در تعداد محدود پزشکان موجب این شرایط است.
پاسخ ها
مهرداد
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
به این میگن شناخت موقعیت کاری اینده نگری!جلوی کسی رو که نگرفتن شما که ناراحتید برید پزشک شید ودرامدکسب کنید چرا از پیشرفت دیگران ناراحت میشید لزوما هرکس که مدارج بالاتر داره که نباید درامد ش بیشتر باشه الان افرادی هستند که 2 باب ساختمان میسازند میفروشند و میلیونر میشوند این که نشد دلیل.عرضه دارندرسزیاد
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
پاسخ مهرداد خان رو دیدید ... تعمیم بدین به پزشکان و عمق فاجعه رو دریابید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
جناب مهراد خان تا همین پنج سال پیش تمام مخ ها رشته ریاضی فیزیک را انتخاب میکردن چون نمیدونستن یه وزیری سر کار میاد که علاوه بر خودش و خانمش و سه فرزندش دامادش هم پزشکه. افتاد ؟
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
چرامرده پرستیم؟








روحش شاد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
چون ما نمی تونیم پزشک شیم باید جیبمونو بزنن
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
عاقبت اینکه از روی چشم وهم چشمی رشته انتخاب کنی که بگین ما مخیم ریاضی فیزیک میخونیم اینم عاقبتش. انسان باید زمان شناس و مکان شناس باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
شما به اصطلاح مخهای ریاضی و فیزیک!!!! که دوست دارید درامدتون بالا باشه درخواست جمعی بدید وزارت علوم برای شما هم طرح و تعهدات مناطق محروم با شرایط اعمال پایشهای شبکه ای مانند گروههای پزشکی رو الزامی کنند بعد بیاید درباره مابقیش اظهار نظر بفرمایید
امین
| Germany |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
اقا من به عنوان یه دکترای مهندسی نظرم اینه که هرچی کشیدیم از بی عرضگی خودمونه! الکی با حسادت و اعتراض به جامعه پزشکی بیش از این خودمون رو تحقیر و کوچک نکنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
زحمت کشیدن، نوش جونشون.
مهندسا، بلند بشن برن خارج از کشور، مثل ادم زندگی بکنن. چون اون ور میشه جدا مثل یه انسان زندگی کردن،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
افلاطون می گوید جامعه ای که پزشکان در آنجامحترمباشد ویا به عبارتی پولدار باشد آن جامعه مریض می باشه
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
مهرداد یه طوری نظر داده که از هر
چی نظریه پردازه بیزارم و متاسفم و دیگر هیچ
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
قضاوت با شما
بالاترين درآمد مهندسين بترتيب در
كشورهاي
آمريكا،آلمان،ژاپن،انگليس،كره
جنوبي،كانادا،ايتاليا،فرانسه
بالاترين درآمد پزشكان بترتيب در كشورهاي:
ايران،زيمبابوه،ونزوءلا،نپال،مالديو،
يمن،افغانستان،سنگال
منبع:خبرگزاري صدا و سيما 15بهمن 96
کد خبر: ۲۰۲۲۸۶۷
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
مشکل مردم اقتصادی و عاطفیست
نیاز به توجه واقعی مسئولان دارند
البته اگر دردمند باشند متوجه میشوند نه اشرافی
مهدی
| Czechia |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
همه در جایگاه خودشون زحمت می کشند و توزیع نا عادلانه ثروت مربوط به مدیریت ناکارامد است.انصافا این همه رفاه وامکانات موجود در دنیا مربوط به رشته های مهندسی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
آقای امین خان حسادت نیست انصاف و شرف هم خوبه مثل دامپزشکی که می گفت من فقط حیوانات نژاد دار را درمان می کنم و گربه های خیابانی باید بمیرند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
امین آقا این حسادت نیست به نظرم مهرداد داره آدرس اشتباه میده و اصلا گرفتن مدارک بالا و موقعیت سنجی که باعث پیشرفت و پزشک شدن میشه که حرف نشد .اینطور که مهرداد میگه همه مردم باید پزشک بشن تا وضعشون خوب بشه .این شد استدلال؟من در وزارت بهداشت کار میکنم علت خوبی وضع پزشکان اینه که انحصار درست کردن و وزارت هم پشت این انحصار هست.چرا درامد این قشر با همه جامعه فرق داره ؟ این منطقی نیست و ربطی هم به تحصیلات و موقعیت سنجی و اینا نداره .پزشکان دارن از جان مردم سو استفاده میکنن تا درامد کسب کنن.وزارت بهداشت هم و نظام پزشکی هم روی این درامد های نجومی سرپوش میذاره و حتی دکتر پزشکیان نماینده مجلس هم که چند بار اشاره به این درامدها کرد و خودشان هم پزشک هستند چنان مورد هجمه وزارت بهداشت و نظام پزشکی و صداو سیما و ... قرار گرفت که بنده خدا عقب نشینی کرد
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
اقا رضای بزرگوار شما نظر من رو بد گرفتی من نوشتم که الان ساختمان سازها. که خیلیاشون. سواد انچنان هم ندارند درامدشان از بیشتر تحصیلکرده ها بیشتر این دلیلی نمیشه که گیر بدیم چون ما درسای مشکل خوندیم باید پول بیشتر دربیاریم الان در ایرانیم ایران هم به پزشکان بیشتر بها میده شما الان تمام اون فرمول ها وجبر احتمالات را ببر سر خ برای مردم توضیح بده چه مشکلی از مردم دوا میکنه وکرده ولی ی پزشک بره سر خیابون از زیبایی صحبت بکنه ودارو بنویسه ببین مردم همونجا پول میدن چه برسد به دردهای مزمن که امان بره. در ضمن بنده دکتر نیستم که دفاع کنم منظور من اینه که سعی نکنیم خودمون وبرتر بدونیم که مخیم وفلان بقیه رو بکشیم پایین خیلی از مریض ها ی ایرانی از کانادا واسترالیا میان اینجا درمان چون ارزونتره!خصوصا خدمات دندانپزشکی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
مشکل درآمد بالای پزشکان نبود قانون در زمینه دستمزد آنها است. با چه قانونی باید حق ویزیت یک متخصص که سرجمع برای بیمارش 3 دقیقه وقت نمی گذاره باشه 40 هزار تومان؟ با چه استدلالی به پزشکانی که در دانشگاه های علوم پزشکی هستند کارانه بالای 70 میلیون پرداخت میشه؟
با چه استدلالی پزشکان محترم از پرداخت مالیت شانه خالی میکنند؟
دانشگاهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
قرار نیست همه مردم رابدوشند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
پزشکان نجومی بگیر پر از قصور پزشکی
ای کاش نصف حقوق اینها رو میدادن وزارت ورزش و کشاورزی تا مردم کمتر مریض بشن

بسیار با نظر شما موافقم دقیقا یه پزشک 28 ساله سرباز کارانه ش میشه ماهی 100 تا 200 میلیون اونوقت استاد تمام یک دهم اونهم حقوق نمیگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
مهرداد خان به نطر می رسد یا ......یا خودتا زدی به ....دکتر شدن هم مال پولداراس نه عرصه دارها و مستعدها چقدر پول داری بری کلاسهای مافیای کنکور و سوال کنکور را بخری و ... پول پول میاره پول داشته باشی به مفت هم نیارزی میتونی راحت پزشکی قبول بشی یا بدتر از اون با پول بابا بری مالزی مجارستان و بعد بیایی دکی بشی و پرو وطلبکار از همه ملت ایران
گیرم که با فریبت خلق را فریفتی / با دست انتقام طبیعت چه میکنی؟
حرف های دختران مخلملباف به پاس این پدر روشنفکر نما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
لابد عامل قطع روابط با امریکام همینان حالا اینا باعثش بودند شماها چرا ادامش دادید!!!
اردکانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
بفرمایید دنبال چه هستید؟
مگر اروپا ما را تحریم کرده بود؟
برجام برای رفع تحریمهای آمریکا بود پس الان که تمام شد و دفنش کنید
مردم و کشور تکلیفشان معلوم شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
حرف ده نمکی خنده داره؛فرار از واقعیته؛از آب گل آلود ماهی گرفتنه!

. الان سال نود و هفته و تا همین ۳ روز پیش یعنی تا لحظه ای که مرحوم ملک مطبعی زنده بود ممنوع التصویر بود!
چند ماه پیش رفت برنامه دورهمی و اجازه پخش به اون قسمت ندادن! یعنی تقصیر مخملبافه که به خاطر مرحوم ملک مطیعی اجازه پخش به دورهمی نمیدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
آقای ده نمکی اگه حرف نزنه کسی نمیگه توانایی حرف زدن نداره
نماینده قم
اول بگو خودتون برای این وضعیت ایران چه برنامه ای دارید وگرنه به توهین باشه یه بچه سه ساله هم بلده
دوما امثال شما تو دوره ۸ ساله اصولگراها چرا صداتون درنمیومد و به ریاست جمهوری که الان دنبالش افتادید چیزی نمیگفتید.
پاسخ ها
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
هر حرکتی در کشور هزینه دارد بستن ورزشگاه بر روی زنان برخورد بت زنان توسط نیروی های پلیس شاید در ابتدا زیاد جلب توجه نکند اندک اندک این حرکت ها جمع شده . هرمشکل را باید در جای خودش دید شما که این مشکلات را ندیدید و ایجادشان کردید حالا مشکلات بزرگتری پیدا می شود
مطمئا اگر مردم سیستان ومردم کل ایران ازشدت کم ابی وکم غذائی بمیرد بازهم برخی ها سوریه را برمردم ایران ترجیع میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
مهم کودکان ستمدیده سوریه و یمن و...هستند مردم خودمون بچه زن بابان
مازیار
| Germany |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
خدایا به اینها انصاف بده.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
در اداره هر مجموعه ای، هر کس باید وظیفه خودش رو انجام بده. اگر چرخ ماشین بخواد به جای برف پاک کن کار بکنه، دیگه نه بهش میگن چرخ نه برف پاک کن و نه ماشین. نیروی نظامی وظیفه مشخصی داره و نیروی عمرانی هم وظیفه مشخصی داره. ما رییس جمهور انتخاب کردیم که داخل رو درست کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
حیلی عجیبه ؛ هر مسئولی یه نظری داره و اکثراً با شرایط فعلی مخالفن ، ولی دست آخر کاری انجام میشه که باید بشه و نه نظر مردم مهمه و نه نظر مسئولی که معترضه !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
هیچ وقت از خودتان سوال کردید چرا امریکا ازون سر دنیا مییاد به سوریه ونیرو میارد ودایم دنبال اینه که مردم طرفدارش بشن ویا انگلی وقرانسه
از وزیر پزشکان و رییس جمهور سوال دارم چرا یک پزشک در ایران باید چند ده برابر تا چند صد برابر یک فوق لیسانس رشته مهندسی از دانشگاه معتبر که درسهایش هم چند برابر پزشکان سخت بوده درامد داشته باشد ؟ در حالیکه پزشک زیر کولر مینشیند و مهندس در شیفتهای شب در صنایع سنگین مثل فولاد و نیروگاه عرق میریزد و جان میکند و در نهایت ۲ میلیون درامد میشود. چرا اینقدر پزشکان را به عرش اعلا برده اید ؟
پاسخ ها
مهرداد
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
اقایان تحصیلکرده مگر هر که درسش وواحداش سخت تر بود باید پول بیشتر در بیاورد.از نظر هر فرد سختی داریم تا سختی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
چهارتا انتگرال حل کردی خیلی خوب بابا تو مخی, ولی یه شب برو کشیک فوریتها بده بعد ادعای سختی کار بفرما
نا امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
سلام، از شخصی که مهندس و تحصیلکرده دانشگاه معتبر است درسهای سخت هم پاس کرده اولین توقع این است مطالعه شده صحبت کند، شما یک شیفت مشخص دارید سر ساعت میای سر ساعت تحویل نفر بعدی بای، به نظرتون شیفت پزشکان چگونه است؟ شما از پزشکی مطب و زیر کلرشو دیدی؟ کار اصلی پزشک جای دیگست مطالعه بفرمایید، فوق لیسانس تا پزشک متخصص 12 سال اختلاف کار تحصیلاتی دارد برادر، روزی شما فوق لیسانس گرفتی 12 سال بعدش میتونی بری مطب بزنی، 2 سال برای دکتری 3 سال طرح دکتری 4 سال تخصص 2 سال طرح تخصص ، من جراح متخصص بعد از گذراندن همه تعهدات و طرح ها، ماهی 15 میلیون درامدمه صبح 7:30 میرم بیمارستان تا 10 برای ویزیت
بیمار بعد میریم دانشکده تا 2 سر کلاس و با دانشجوها، اگه زود تموم بشه نهار میام خونهاگر نه نهار همونجا بعد میرم که 4 مطب برسم تا 9 مطب هستم 10 میرسم خونه شام نخورده اگر انکال باشم دوباره بیمارستان تا صبح اتاق عمل و اورژانس 15 تومن برای همه اینا حق عمل کارانه مطب هیات علمی حقوق با سه شیفت کار یعنی برای هر شیفت کار 5 تومن، صد بار به خودم لعنت فرستادم که چرا ترفتم رشته ریاضی چون ریاضی را دوست داشتم یک شیفت کار میکردم 5 یا 6 تومن میگرفتم راحت زندگیمو میکردم، مرد مومن الان 18 ماه است که من کارانه نگرفتم میدونی یعنی چی، زنو بچه که نمیگن18 ماهه پول نگرفتی ، مطالعه شده صحبت کن مهندس جان دوره درامد پزشکان به سر امده، امارو چک کن از سه سال پیش تا الان چند تا پزشک از کشور خارج شدهند همکارا و همکلاسیهای من تعداد ، زیادیشون رفتند یا در جستجوی رفتن هستند بهای 38 سال شاگرد اول بودن اگر این است باشد تا شاهد پیشرفت مملکت باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
بزنین تو کار تدریس کنکور.... از پزشک جماعت هم بیشتر در میارین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
پرستارها هم که کارشون خیلی سخته درامدشون از پزشکا خیلی کمتر ه
بالاخره این اختلاف درامد بین پزشک وسایر رشته ها باید یه جایی تعدیل بشه
من که دیگه روم نمیشه بگم مهندسم وحقوقم چقدره ......
درحالیکه بغل دستیم تو دبیرستان که همه سوالات جبر وفیزیک وهندسه وشیمی رو از من می پرسید حالا شده پزشک متخصص و پزش رو میده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
متاسفانه ، پاسخ پزشکان غالبا سطحی و قشری هست . بقیه مشاغل هم شیفت دارند و آنگهی بحث انحصار در رشته پزشکی هست نه چیز دیگر. پزشک بدون خدمات و تجهیزات مهندسی می شود معادل حکیم 400 سال پیش .
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
مهرداد خان معلومه که درآمد پزشکی بهت ساخته. ولی خیلی از این پولها حقتون نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
وزير بهداشت بيشتر وزير پزشکان است تا وزير مردم. بنظرم مهندسا هم اگر وزير داشتن حال و روزشون اين نبود.
احمدی نژاد تنها نیست اجازه بدین بیاد تو انتخابات. اونوقت خواهین دید کی تنهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
ما که نه خیری از احمدی نژاد دیدیم نه از روحانی .
آقای روحانی هنوز فکر میکنند میتوانند با این حرفها مردم را گول بزنند.
آقای ده نمکی چرا داستان میگی. محروم ملک مطیعی 40 سال از سینما حذف شد به خاطر آقای مخملباف، از صدا و سیما چی؟ اون هم کار آقای مخملباف بود؟
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
محروم ملک مطیعی یا مرحوم ملک مطیعی ، ببم عسلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
سال ۹۲ فیلمبازی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
بیراه نگفته
اسماعیل مرتضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
این ده نمکی اعجوبه ای که ..... اگر به اون و اعوان و انصارش باشه نیمی از هنرپیشه گان حال سینمای ایران باید ممنوع الکار باشند . مخلباف کلمه اش در ان مقطع دفاع مقدس صحیح زیبا بوداگر کشور در حال دفاع نبود فیلم برزخیها نشان دهنده تحول فکری یک جامعه را بزیبایی برشته تصویر در اورده بود ایا در ۴۰ سال پیش مردم با تفکرات احساسی انقلابی و از طرفی دفاعی که هر روز دهها شهید به کشور اورده میشد همان فهم جناب مخلباف را داشتند؟ یانه البته اقای ده نمکی بعدها چند ماهی راهی جبهه شد . اقای ده نمکی بهتر است از ممنوع التصویری هنرپیشگان و سیاسیون استفاده کنند . در کشوری که با اینطور کارگردان بشی یقیننا ده نمکی باسواد بایدذاز مخلمباف بیسواد انتقاد کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
مخملباف از عوامل بازجویی مخالفان در زندان ها بوده است حالا ژست روشنفکری می گیرد در حالیکه کارنامه اش واقعا سیاه است.
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
بله تقصیر مخلمبافه
چون فردین و ناصر داشتند به روال عادی مثل حمیده خیرآبادی و نعمت اله گرجی و رضا کرم رضایی و ... داشتند کار روتین خودشون رو می کردند جامعه هم مخالفتی نداشت. آقای مخملباف این مخالفت و این بدعت رو پایه گذاری کرد و ستاره های مرد سینمای فارسی رو از سینما حذف کرد. فردین و ملک مطیعی رو خانه نشین کرد. ایرج قادری رو مدت ها ممنوع الکار کرد. با سانسورها و ایرادات بیخود، سوسن تسلیمی عزیز رو از ایران فراری داد. ! به سرعت خود و خانواده اش رنگ عوض کردند!! زندگی یه عده رو خاکستر کرد والان خودش داره تو اروپا عشق وحال می کنه!! فیلم برزخی های ایرج قادری با بازی فردین و ناصر روی پرده سینما بود که آقای مخملباف قبل از استحاله روحیشون، با یه عده موتوری چماق بدست در و شیشه تمام سینماها رو میارن پایین که ما انقلاب نکردیم که امثال اینا هنوز روی پرده باشند، بعد حتی برای فردین نامه از علمای قم تهیه کردند که همین مخملباف دو رو مزور، نامه رو پاره می کنه و جلوی فعالیتش رو می گیره....
آقای حسن روحانی سلام علیکم
برادر عزیز تا دیر نشده به فکر حل مشکلات معیشت ، بی کاری ، رکود ، و اشتغال مردم باش
لطفا لطفا به فکر مردم باش
مردم در تنگنا هستند
لطفا لطفا کافیه دیگه
5 سال علاف برجام شدیم
حالا هم دنبال اروپا افتادی
به خدا آه مردم گریبان دولت را خواهد گرفت
تابناک شما هم مانند مردم حتما با مشکل اقتصادی روبرو هستی
لطفا لطفا منتشر کن خسته شدیم به خدا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
روحانی ابتدا باید 70 درصد بودجه را بگیرد ! نه ؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
کل این 5 سال دغدغه ها یا رقص مختلط یکمشت قرتی و ترنس تو کنسرت بود یا جمع کردن اشتباهات برجام .
اقای ذوالنور هنوز در حال و هوای انتخابات 96 در جا میزند و فکر میکند که با حمله به ریاست جمهوری ، شخص روحانی را از انتخابات حذف خواهد کرد و ملت به طرفدار اقای ذوالنور رای خواهند داد . رفتار ذوالنور با روحانی نه از سر منافع ملی نیست بردار بزرگوار اقای ذوالنور از روز اول انتخابات تا به امروز هر وقت تریبونی گیر اوردی به ریاست جمهوری حمله کردی یادت باشد . اگر یکسال دوام می اوردی و بعد حمله میکرذی شاید احتمال میدادم که بخاطر ملت و مملکت است .
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
در عجبم یک نماینده اینقدر از خواست مردمش بی اطلاع باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
جناب ذوالنو رگندم خورده از بهشت بیرون رفتید خبردارید که سیاست چیر دیگری است اگر به حرف شما بود که الان هم ادامه جنگ 8ساله جاری بود با خیال راحت حقوقتان را میگیرید خانواده محترم در رفاه ونه دغدغه بیکاری دارید ونه دغدغه کار هر از چند وقتی شلوغ کرده واعلام موجودی میکنید حمله کردن به روحانی عادت شماست چون از طیف موافق فکر شما نیست وبرای دور بعدی جاده صاف کن دوستان هستید خدا در مورد همه ما قضاوت خواهد کرد زمان میبرد ولی صبر میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
چه آقای ذوالنور مطلبی گفته باشه یا نه مردم از اعتدال بریده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
آقای ذالنور شنیدند عده ای دنبال فرد نظامی برای پست ریاست جمهوری دوره بعد میگردند ، شاید ایشان از طرف این عده انتخاب شوند.ولی نمیدانند اگر قرار باشد مردم به فردی نظامی برای دوره بعد رای دهند به کسانی رای میدهند که به مراتب کارامدتر از ایشان باشد.
اين ذوالنور خيلي فرمايشات دارن طاهرا
امر جديد؟؟؟؟
احمدی نژاد سکوت نکرده است . او به آنچه از او میخواهند عمل میکند و صد البته در جدال گروه های قدرت همیشه یک طرف پیروز نمیشود.ظاهرا رقیب زورش چربید و ایشان را ساکت کرد
ما عادت داریم به سیاسیون که گفته های خودشون را عوض می کنند
آقای روحانی همه وعده هایش غیر عملی شده اند. حتی هواپیمای تشریفاتش تحریم شده است.
لطفا یکبار هم که شده مردانه عذر خواهی کند تا مردم شریف ایران وی را ببیخشند.
چرا نمی گوید فریب خورده است و قصدی نداشته است
مشکل روحانی و امثال روحانی همه چیز هست الا مشکلات مردم.
اگر درست باشه و مخلباف بانی اینکار بوده، چرا در این همه سال ادامه پیدا کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
گلوله برفی رو از بالای کوه که قل بدی پایین .. چی میشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
برای اینکه بنیادش را از اول او با بازجویی مخالفان و پرونده سازی برای آنان نهاد.
در پاسخ به آقای ذوالنوری عرض میکنم که جناب نماینده محترم مجلس ، همانطور که فرمودید مشکل کشور ما پخش مسابقات ورزشی بانوان و نیز به قول دوستانتان ، برگزاری کنسرت و امثال آن نیست ، پس لطف نموده و اینقدر به این مسائل نپردازید و به مسائلی ورود کنید که مشکل جامعه و کشور هست و پیگیر رفع آنها باشید. خواهش میکنم ورزش بانوان و کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه ها را رها کنید. ظاهراً شما بیشتر از رئیس جمهور و اطرافیانش برای این موارد وقت می‌گذارید ، البته در جهت مخالف.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
آقای ذوالنور آلزایمر دارند وگرنه فراموش نمی کردند که مجلسیان هفته گذشته برای شرکت در مسابقات جام جهانی از پول ملت داشتند قرعه کشی می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
اخه خودایشان هم مشکلی نمیبنند چون نزدیک انتخابات است چیرهایی میگویند برای دوره بعدی انتخابات شما ناراحت نشو ایراد مشکل از ایشان مه قانون مینویسند فقط فرار رو به جلو از مسئولیت است ایشان که نمیتوانند قانون بگذارند ا
آقای ذوالنوری اتفاقاً مردم همان چیز هایی را می خواهند که از نظر شما نباید بخواهند . مردم صف ایستادند که روحانی بیاید وگرنه به رقبای ایشان رای میدادند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
چقد بی سیاستی معلومه شکمت حسابی سیره
ناشناس
| France |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
نه پس.مردمی که جوون بیکار دارن وامید به اینده ندارن وگرانی هم که بیداد میکنه بهتره به ورزشگاه هم راه ندیم واجازه ندیم برن کنسرت و سرگرمی تلگرامشون هم فیلتر کنیم وبه حجابشون هم گیر بدیم واندک شادی رو هم ازشون بگیریم میشه عین سیاست هوشمندانه.افرین افرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
ناشناس 22:54 آقای ذوالنور و دوستانشان هشت سال همه چیز را در اختیار داشتند و نتیجه خدماتشان را دیدیم .
ناشناس
| France |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
عجب.پاسخ من به اقای ۲۲.۵۴رفت تو لیست غیر قابل انتشار؟توهین که نداشت.بنظرم بنویسین تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین وافترا و فینگلیش و نامنطبق با سلیقه ما معذور است.
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
حالا هم تو صف بایستن و کاشته خودشون را درو کنن داداچ جون
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
خواست های اقتصادی در کنار خواست های اجتماعی سیاسی است و جدایی ناپذیره. نمیشه به بهونه یکی اون یکی زیر سوال بره.
آقای ذوالنور مردم اصیل شهر قم اتفاقا خیلی با نظرات شما موافق نیستند. من خودم در شهر قم زندگی میکنم و با نظرات مردم آشنا هستم. شما دهها هزار طلبه ای که از شهرهای مختلف جمع شده اند رو جزو
مردم قم حساب میکنید؟ مردم قم چه گناهی کرده اند که هربار باید نظرات یه عده مهمان به عنوان نظرات مردمش معرفی بشه؟
حذف برنامه آقای مدیری با حضور آقای مطیعی دستور مخملباف بود ؟
تابی جان می بینم از تشیع جنازه مرحوم ناصر ملک مطیعی چیزی ننوشتی! مثل اینکه تو هم از صدا و سیما ترسیدی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
صدا و سیما که در بیست و سی هم اعلام کرد
یک بیکار اجاره نشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
بابا جمع کنین این بساط ملک مطیعی و سلبرتی ها را
شکمتون داره از سیری می ترکه
شبکه های اجتماعی ، انحصار رسانه ای اصلاح طلبان و حامیان خارجی شون مثل بی بی سی رو شکست..قبلا اینها کلی اتهامات را متوجه رقبا می کردند و تریبون های یکطرفه بی بی سی و امثالهم هم در اختیارشان بود و کلی ادعا میکردند..اما الان هر کسی با موبایل خود یک رسانه است امکان کتمان و رقیب هراسی دیگر وجود ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
با فیلتر این انحصار را شکستید یا با محتوا(اخبار حقیقی)همچین هنر نکردید ضمن اینکه به ضضرتون شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
از افعال معکوس استفاده کردید انگار!
تو ایران کل رسانه ها و صدا و سیما به طور کامل در اختیار اصول گراها و تندروها هستن و اصلاح طلبا هیچ سهمی ازشون مدارن . و به لطف شبکه های اجتماعی این انحصار شکسته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
خخخخ
چقدر خوبي تو
انحصار رسانه اي اصلاح طلبان؟؟؟؟
در پاسخ آقای ذوالنور باید گفت که ملاک مردم بودن انتخابات است ، این انتخابات یک سال پیش برگزار شد و مردم سلیقه مورد نظرشان را انتخاب کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
پس کم غر بزن از دست منتخب جونت
آقای مخملباف حیف میشد اگر در ایران می ماند .فیلم های او بویژه فیلمهای مستندش بسیار هوشمندانه است . او چنانچه در ایران می ماند تمامی هنر و افکارش را باید زیر خاک دفن میکرد.ایشان شاید یکی از نوابق فیلمسازی در دنیا می باشد . نمی دانم در دنیا دارای چه رتبه ای است ولی هر چه هست باید مد خود را یون خارج شدن از ایران بداند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
از وقتی رفت خارج بجز مشتی اراجیف هیچ نساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
کسی که جوانان ما را در زندان ها بازجویی می کرد همان بهتر که از مملکت رفت
نماینده قم خطاب به روحانی: مشکل مردم ما، پخش نکردن مسابقات ورزشی زنان است ؟
مگر شما می خواین یا می تونید مشکلات رو حل کنید گه چند ساله شما و دوستانت مثل احمدی نژاد این جمله رو مرتب عنوان می کنید !
حالا که نمی تونید هیچ مشکلی رو حل کنید دیگه از طرف مردم حرف نزنید و بذارید لااقل مردم راحت باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
برو با دلار 8000 تومن و رکود خانمانسوزت راحت باش . کیف کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
البته که این هم یکی از مشکلات اساسی مملکت است زیرا در ارتباط با حقوق بشر است.
پزشکان باید قدر انقلاب را بدانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
دقیقا
ده‌نمکی «مخملباف» را عامل حذف 40 ساله ملک‌مطیعی نامید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا الان؟؟؟؟؟!!!!!
چرا یک هفته پیش نگفتید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
بارها و بارها
گفته شده
کو گوش شنوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
درست گفته ولی چون خط فکریش با مخملباف یکی بوده خجالت کشیده بیان کند.
چرا ریس جمهور باید هواپیمای اختصاصی داشته باشن مگه اینا دایه ساده زیستی نیستن خانه وزندگی انچنانی پس چه کسی باید جواب گوی مردم بدبخت این جامعه باشه که روز به روز دارن بدبخت وبیچاره تر میشن
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
دایه ساده زیستی چیه؟! حتما منظورت داعیه ساده زیستی بوده ببم عسل
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
آقای م ح وقتی نمیدونی بپرسی بد نیست هواپیمای ریاست جمهوری هست نه آقای روحانی یعنی خدا نکرده فرداشما شدی ریس جمهور با همین هواپیما انجام وظیفه می‌کنی .افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
دایه ؟ دلبندم داعیه صحیح است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
معلومه که باید هواپیمای درست و حسابی داشته باشد. دیگر ما مردم زیادی ایراد می گیریم.
مخملباف ممنوع الکلرش کرد؟ اوکی. بقیه چرا همون راهو ادامه دادن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
به علت بنیاد کجی که او گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
چون ما عادت داریم تقصیر گردن یکی بندازیم,بقیه هم زود باور می کنند. در ضمن راحت ترین کار ممکن است.
مخملباف كه بيشتر از ٢٠ ساله از ايران رفته شما رفع ممنوعيت ميكرديد. ما نه زنده خوب داريم و نه مرده بد. حالا آقاى ده نمكى هم يك چيزى گفته كه مثلا ما هم هستيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
به زندگی محملباف مانند ده نمکی دقت کنید حتما از او طرفداری نخواهید کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
خجالتم خوب چیزیه...
آقای ده نمکی فعلا دور دور شماست. این حرفه ای که از آن ارتزاق میکنی ۷۵سال پیش امثال ناصر خان بنا نهادند.
آقای ذوالنور؛
دیگه این حرفهاکهنه شده ، تا کسی چیزی بگه که خلاف میل شما باشخ فوری میگید مردم مشکلات بزرگتر دارند؛
کسانی که مشکلات کوچک مردم را نمی بینند مشکلات بزرگ را هم نمی بینند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
امثال ذالنورها چرا نون مردم رو میخورن وبرخلاف خواست مردم حرف میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
ببخشید شما که مشکلات کوچیک مردم رو دیدید چکار کردید
پزشکان این همه از امکانات مملکت استفاده کردن پزشک شدن
دستمزد نجومی دارن
کارانه دارن
زیرمیزی دارن
در قبال کارشون پاسخگو نیستن
تازه احترام و عزت هم باید برای اونا باشه
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
دقیقا از کدوم امکانات استفاده کردن که شما ازش دور وغافل بودید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
به شخصه با پزشکی برخورد کردم که برای عمل دست اول هشت میلیون زیر میزی گرفت بعد به اتاق عمل رفت....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
شما هم ده سال یا بیشتر به دانشگاه میرفتی و درس میخواندی تا مانند پزشکان که از تخصص خود کسب درآمد میکنند درآمد بیشتری کسب می کردی.این همه آدم را ول کرده اید و چسبیده اید به گروهی که حداقل دردی را درمان می کنند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
مهرداد جان از امکاناتی که دولت مجانی برای تحصیل امثال تو خرج کرد و تو شدی یک زیر میزی بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
دوست عزیز کسی مشکلی با درامد بالای پزشکان ندارد. فقط چرا سازمان نظام پزشکی با لابی و زدوبند مانع پرداخت مالیات واقعی پزشکان می شود؟ مثلا اینکه دستگاه پوز در مطب ها نمی گذارند در حالی که هر بقالی و سبزه فروشی هم از این دستگاه استفاده می کند جز برای فرار مالیاتی است؟ بالاترین رقم مالیات پزشکان از مالیات پرداختی یک کارمند ساده هم کمتر است. اینها است که جامعه را در معرض ابراز تنفر قرار داده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اکثرا اطلاعات کم چون با درامد بالا و عدم وجکد رقابت دلیلی در بالا بردن سطح علمی ندارند اگر هم هر کی را کشتند که مشکلی نیست امری عادی است خطای پزشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
ما به جای ۱۰ سال ۱۵ سال درس خوندیم با جقوق ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ماهیانه
نماینده قم.
ماشاا... همه در تمام زمینه ها تخصص کامل دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
ایشان نماینده و وکیل مردم هست مشکل اساسی مردم
هم معیشت و اشتغال و گرانی است
اگر واقعا اینطورست پس چرا مسولین مربوط که حق این مردم ستم دیده سیستانی و بلوچ را نمی گیرید و راست راست راه میروند؟ شاید بپرسید این افراد چه کسانی هستند خب این خیلی ساده است وقتی 75% یک قومی از گرسنگی شکمی ندارد! در حالیکه 75% قوم دیگر همگی کاملا شکم دارند! این عیان دیگر نیاز به بیان ندارد
مرحومه حميده خير ابادي چه تاثيري بر سينماي ايران داشت مشت نمونه خروار است حيف است از اين هنرمندان بگذريم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
برادر جمله هات ضدو نقيضه
بالاخره خوب بود يا بد بود؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
بالاخره رومی یا زنگی ؟
در انتخابات همه چیز معلوم شد و شما را که مردم نمخوان چرا کاری می کنید که مردم در انتخابات های بعدی شما را بدتر نخوان این یک سال بعد انتخابات کاری کردید که مردم شمارا بهتر بشناسن ودر انتخابات دیگر جواب دندانشکن تر بدهند اینقدر چوب لای چرخ دولت منتخب مردم نگذارید دولت با این همه مشکلات با صیه سدر داره کارش می کنه دولت صابر هست انشاءالله خدا صبر و قوت بده ، خواهش می کنم یک بار هم شده حرف مارا هم ثبت کنید ،
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
صیه سدر یعنی جه؟؟؟
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
صیه سدر چیه؟! حتما منظورت سعه صدر به معنای تحمل
افکار مخالف است . با این سوادت چرا اظهار نظر میکنی ببم عسل؟
جدیدا دندانپزشک ها برای کشیدن دندان هم فرم رضایت نامه به مریض میدهند تا در صورت خراب کردن دندان مسئولیتی نداشته باشن. واقعا پزشکی در ایران در پناه سازمان های مخوف حمایتگر از پزشکان با لابی های ثروت و قدرت و ایجاد انحصار و چرخش مالی سالانه ۱۴۰ هزار میلیاردی که یک سوم بودجه کشور است حتی کوچکترین مسئولیتی در برابر بیماران ندارن و فقط پولهای بیماران بخت برگشته را به جیب زده و در کشورهای اروپایی مصرف میکنند و آنوقت دولت نمیفهمد رکود و تورم و بیکاری جوانان و مشکلات ازدواج و تبعات بعدی به دلیل همین طرح پوپولیستی تحول جیب پزشکان است که درامد پزشکان را چند برابر و زیرمیزی را به رومیزی قانونی تبدیل کرد و پراخت به پزشکان را طبق کتاب تعرفه کالیفرنیا آمریکا تعیین کرد در حالیکه کارگران و کارمندان طبق کتاب دستمزد سومالی لند حقوق میگیرند‌.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
از نظراتت مشخصه که از هیچی خبر نداری همینطوری یه چیزی شنیدی و نظر میدی اول رضایت نامه یعنی احترام به حق لنتخاب بیمار که ایا اجازه میده ادن پروسیجر براش انجام بشه یا نه و اگاه کردن بیمار از عوارض احتمالی عمل و شامل قصور پزشکی نمیشه اصلا دوم کتاب کالیفرنیا یه کتاب معتبر حهانی هست که سالانه چند صد کارشناس اون ارزیابی میکنن و در کل دنیا استفاده میشه این کتاب مبلغ دستمزد خدمات تعیین نمیکنه بلکه بر اساس ضریب کا هست که مثلا هر پروسیجر چند ضریب کا میشه یا از هر عمل چند ضریب کا شامل جراح یا بی هوشی میشه عدد ثابت کا در هر کشوری فرق میکنه و ایران جز کمترین ضریب کا هست که البته متاسفانه در ایران به بهانه بومی سازی این ضرایب تغییر دادن و خواست پزشکان اجرای درست کتاب کالیفرنیا هست این به معنی دستمزد مشابه با کشورای دیگه نیس چون کا اونا اصلا قابل مقایسه با ایران نیست
سوما که بزرگترین مخالف طرح تحول پزشکان بودن که بعد از اجرای اون بسیار درامدشون محدود شد و احتمالا اطرافتون میبینید که اکثر پزشکا قراردادشون با بیمه سلامت لغو و ازاد کار میکنن مطمنم اصلا شما نمیدونید طرح تحول سلامت اصلا چی هست و خود شما فریب شعارها و سیاه نمایی های پوپولیستی جناح مخالف شدید که برای تخریب دولت حاضرن هر دروغی و سیاه نمایی رو انجام بدن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
دوست عزیز پزشکان در بیشتر نقاط دنیا جزو قشر متوسط جامعه هستند متوسط حقوق اون ها نسبت به بقیه مشاغل در بیشتر کشورهای دنیا در دسترس هست. بهتره در کنار ضرایب کا یه نگاهی هم به اون ها بندازین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
بیست و پنج درصد بودجه طرح تحول صرف دستمزد شد و افزایش تعرفه ها درسالی که طرح اجرا شد به صورمیانگین که وزارت خانه اعلام کرد ۲۶درصد بوده بعضی تعرفه ها کمتر بعضی بیشتر و تعرفه های جراحی عمدتا بالا رفت و تاثیری بر درامد اکثر پزشکان نداشت و فقط در ظاهر درامد جراحا بالا رفت که البته بعد از اون الان سه ساله که رشد تعرفه ها ۵درصد بوده یعنی اون افزایش بیشتر سال اول عملا خنثی کرده و بر خلاف دیدگاه شما درامد پزشکان بسیار محدود شد و بخش خصوصی عملا خیلی هاشون در معرض ورشکستی هستن قبل از طرح تحول مثلا دستمزد عمل جراحی لوزه که بسیار پر مسوولیت و پرعارضه هست و کوچکترین اشتباه یعنی مرگ یه بچه و دویست میلیون دیه و کلی جریمه ۱۵هزار تومان بود و هیچ جراحی به خاطر این مبلغ خنده دار همچین مسوولیتی نمیپذیرفت و هر کدوم برای خودشون تعرفه ای به دلخواه تعریف کرده بودن یکی ۲میلیون یکی کمتر یا بیشتر و در کل مشکلات زیادی این مساله فریز کرده تعرفه ها ایجاد کرده بود و خود وزارت خانه ها هم میدونستن که عملا هیچ جراحی با اون تعرفه ها کار نمیکنه و بیمار مجبور بود کلی هزینه از جیب خودش بده ولی بهد از طرح تحول و منطقی کردن تعرفه ها به نفع بیمار شد مثلا همون عمل لوزه شد ۳۰۰هزار تومان که ۷۰درصد اون بیمه میده حالا به نظر شما اون پزشک سود کرده که قبلا برای این عمل ۲میلیون نقد از مریض میگرفت و حالا با افزایش نظارتها داره ۳۰۰هزار تومان میگیره که البته ۳۰درصد مالیات ازش کم میشه و با تاخیر یک ساله پرداخت میشه یا مریضی که داره به جای پرداخت ۲میلیون سی درصد از ۳۰۰هزار تومان میده
شما اصلا نمیدونید طرح تحول شامل چی بوده مطمنن نمیدونید در طرح تحول بیشترین بودجه صرف نوسازی و تجهیز و ساخت درمانگاه و بیمارستانا شد چندین اتوبوس امبولانس و هلی کوپتر و قایق اورژانس اضافه شد میزان کل تختای بیمارستان و درمانگاه های که ساخته شد از کل سی سال قبلش بیشتر بود هزینه شیمی درمانی هشتاد درصد پوشش بیمه شد بیمه همگانی اجرا شد سهم پرداختی بیمارکم شد حدود بیست تا سی درصد زایمان طبیعی رایگان شد ویزیت خانم های باردار و پایش رشد و تکامل بچه های زیر سه سال در مراکز جامع سلامت رایگان شد ویزیت پزشک خانواده پانصد تومان شد ویزیت متخصص در مراکز دولتی دو هزار تومان شد مابه تفاوت این دولت داره میده طرح سهمیه مناطق محروم پزشکای متخصص اجرا شد یعنی هر سال ۳۵درصد ظرفیت تخصص به اجبار برای مناطق محروم هست که پزشک ۱۲سال متعهد هست اون منطقه کار کنه و مشکل کمبود پزشک مناطق محروم تا حدودی حل کرد و خیلی چیزای دیگه لطفا بدون تحقیق نظر ندین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
ناشناس شماره دو طبق اخرین بررسی پزشکی جز ده شغل اول از نظر درامد دردنیا بوده و در همان کشوری که حضور دارید جز ده کشور اول از نظر درامد پزشکی هست و طبق مقاله ای که خود تابناک منتشر کرد در کشور امریکا شغل پزشکی اولین رتبه از نظر درامد بود و محض اطلاعت ایران جز ارزان ترین خدمات پزشکی هستو البته در کشورهای خارجی پزشک متخصص حدود ده بیمار در روز میبینه و یه پزشک در ایران برای نصف اون درامد باید صد مریض در روز ببینن ولی مساله این هست در کشورهای پیشرفته علاوه بر پزشکان بقیه هم درامد بالا دارن به خاطر توسعه بخش خصوصی و پیشرفت صنعتی و تولید که دارن نه مثل اقتصاد بیمار کشور ما نه تولیدی نه صنعتی نه چیزی مهندس مملکت دستمزد چیو میخواد بگیره که درامد بالا داشته باشه تمام محصولات ما وارداتی هست
بیچاره مردم
اگه مخملباف کارش درست بوده چرا خودش رو تو ایران راه نمیدید اگه کارش غلط بوده چرا راهش رو ادامه دادید؟ اصلا اقای دهنمکی تو خودت برای اون مرحوم قدمی برداشتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
آقای ده نمکی
شما که فردی روشنفکر و مخالف سینما آتشزدن و چماق بر سر مردم زدن هستی و با بالاها ارتباط داری کاری کن بهروز وثوقی برگرده ایران فیلم هم بازی نکرد نکرده ، فقط برگرده توکشور خودش (البته تو اوین نه)، باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
مخملباف خودش از ایران رفته زیرا احساس کرده بعد از بازجو بودن حالا وقت روشنفکری است.
هرگاه گفتمان خانمهای نجیب ایران مطرح میشود بعضی نمیدانم چرا برخی از طرف ملت وشهدا بدون رفراندم دادسخن میدهند حد اقل بگذارید احترام مردم نسبت به شهدا باقی بماند
برادر ذوالنور برو به رقیبت احترام کردن بیاموز. رای یک ملت پشت اونه. تو به این ملت توهین میکنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
اونهایی به ملت توهین می کنند که رای اونها را زدند و حالا هم با روشها آشنا دارن مسائل اصلی را فرعی می کنند
ایا تا بحال از خودتان یا از خانواده ملک مطیعی پرسیدید ایشان چند فیلم بازی کردند و میانگین دستمزد هر فیلم چقدر بود؟ اگر 50 فیلم هم بازی کرده باشند و هر فیلمی میانگین به قیمت سال 57 حدود 100 هزار تومن گرفته باشند میشود 5 میلیون تومن و اگر میانگین قیمت یه سکه در ان سال حدود 50 تومن و یا ارزش یه خونه حدود 100 هزار تومن بوده باشد حالا با این درامد که سالانه معادل حقون سالانه حداقل 20 نفر بوده، ایشان کجا سرمایه گذاری کردند؟ اگه سرمایه گذاری کرده که باید میلیاردر بوده باشه و اگه واقعا مثل یه لوطی ولخرجی کرده چرا باید نسل جدید پشتیبان همچین ادمی باشه؟!
هرچه برماست از ماست ازقضا این صدا و سیما که شما از ان در این ماجرا به بدی یاد میکنید بسیاری از ادمهای بدتر از ناصر ملک مطیعی را با عناوین استاد و امثالهم یادکرد که ایشان پیس انان فرشته بودند و هنوز هم از مردم و دنیای هنر طلبکارند.
بیایید احساسی برخورد نکنیم کرده های خود را بحساب دیگران نت نویسی نکنیم، این اقایانی که امروز (نه تا دیروز) دم از ناصر میزند دیر یا زود با هر گذشته ای که دارند، شعار هنر برای هنر را فریاد خواهند زد، فقط بخاطر بسپارید، الان مشکل کشور ناصر و امثالهم نیست، امروز همین اقایان بدانند در ماه رمضان هستند ادمهایی که دستمزد انان را نمیگیرند و گرسنه از سر سفره خالی افطار بلند میشوند راست میگویند دست بکار شود برای اینان حتی به اندازه کیسه برنجی مهیا کنید! کدام زندانی، مستمند، یتیم و غیره در تین چهل سال توسط خیریه هنرمندان به سانان رسیده؟ که بعد پشت سر انان سینه فدایت شوم نزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
به خدا خيلي پرتي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
جناب طلا فروش از هلند!
جدا برای طرز تفکرت متاسفم! حتما از اون تیپ آدم ها هستی که درآمد مردم رو آنالیز میکنی و بر اساس اون حتی روابط ات رو تنظیم میکنی!
جناب! دهه۶۰ و نه دهه ۳۰ که ایشون کار رو شروع کرد دستمزد نقش اول ۳۰۰۰۰ تومن بوده! اینو توی محاسباتت بیار!!
درود بر احمدی نژاد و یارانش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
احمدی نژاد یک ناکارامد به تمام معنا بود که خیلی ها از او حمایت کردند حالا بخورند چوب ندانم کاریهایشان را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
شماها به غیر از این درودها حرف دیگر ی بلد نیستید؟؟؟
با سلام محضر اساتید تحلیل ،وخبر سایت وزین تابناک ،لطفا در صورت امکان این مساله را پیگیری نمایید متشکر میشوم ،، امروز صبح ساعت ۷ نوه ام به بخش اورژانس کودکان بیمارستان امام خمینی برده اند ،و پزشک آزمایش خون تجویز نموده ،وجواب آزمایش ساعت ۱۰/۳۰ ارایه شد که تا ساعت ۱۲/۳ منتظر پزشک شدند ،وپزشک دستور بستری را صادر نمود ،اما گفتند که داروها را از بیرون بگیرید ‌ومصرف کنید اگر تب بچه پایین آمد نیازی به بستری کردن ،نیست ،لیکن اگر تب تا ساعت ۷ عصر پایین نیامد برگردانید ،وبستری نمایید که تب بچه پایین نیامد ،وساعت ۷/۳۰ عصر به اورژانس مراجعه کردند ،اما مسول بستری نمودن گفتند که تخت خالی نداریم ،و از بستری کردن امتنان نمودند که بچه را با همان حالت ناچارا به بیمارستان تخصصی کودکان در تقاطع ولی عصر ،و طالقانی بردیم ،هم اکنون در بخش اورژانس بستری که دکتر معالج گفتند که پس پایان سرم ،ودرمان اولیه امکان بستری کردن لازم است ،واقعا چرا بیمارستانهای دولتی با مردم اینگونه رفتار میکنند ، چه کسی پاسخگو میباشد ؟ از این بی مبالاتی ها به کجا شکایت باید نمود ؟ و،چگونه میتوان ،احقاق حق نمود ؟ بچه ای که در آتش تب ۴۰ درجه ای میسوزد ،چرا بایستی بدون اقدامات اولیه رها شود ؟ پس یکصد پنجاه هزار تومان بابت آزمایش برای چه چیزی بوده ؟ مبلغ پذیرش برای چه میباشد ؟ آیا فقط میخواهند ملت را سر کیسه کنند ؟ آیا جان بچه های مردم اهمیتی ندارد؟ پس برای چه همه مسولین در پیگیری بچه آوری مردم هستند؟ اینکه در مرکز کشور است اینگونه است ،خدا بداد ،مناطق محروم برسد؟ خواهشا پیگیری کنید که مردم از دست این پزشکان به تنگ آمده اند ؟ پزشکانی که از خزانهٔ کشور برای آنها هزینه شده است ،وسوگند نامه یاد نموده است ؟ آیا برای یک ویزیت باید ۶ ساعت معطل شد؟ لطفا به آقای وزیر بهداشت ،ودرمان بفرمایید ،پزشک شدن آسان است اما انسان شدن سخت است ؟ شاید حداقل یک واحد تخصصی انسانیت هم برای پزشکان تدریس نمایند ؟ بخدا ،اکنون در کشور ایران هیچکس به هیچکس شده ،وکسی هم پاسخگو نیست ؟ آیا مردم باید خود اقدام کنند ،و پزشک را کتک کاری کنند ؟ چرا ،؟،،، اگر شده یک بار گزارشگری را بصورت سرزده ،به بیمارستان قطب خاورمیانه بفرستید تا از اوضاع شیر تو شیر آنجا مطلع گردید ؟‌که تنها میشود این قشر را با نشریات کنترل کرد ،و آنها را به وظیفهٔ قانونی خود آشنا نمود ، با سپاس از شما ،، من الله توفیق ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
خدا به فرزند شما شفا و به خودتان انصاف عنایت بفرماید، کار پزشک درخواست بستری هست مابقی کار پذیرش به عهده پرسنل هست. تخت نباشه چکار کنند؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
متاسفانه اخلاق در پزشکی ایران جایش را به پول پرستی داده
عجب الان بیشتر از ده ساله مخملباف ایران نیست و ایران هم راهش نمی دهند چطور عامل چهل سال ممنوع تصویری مرحوم ملک مطیعی شده
عده ای خیلی راحت کذب می گویندمسئولیت یک تصمیم 40 ساله را به فردی می دهند که دهها سال است در ایران نیست .شایدمیخواهدبگوید بعداز مخلباف ما خواب بودیم
این اقای ذالنور با این حرفها جز تخم نفاق پاشیدن در کشور هیچ فایده ای برای ملت نداره ، !
ذاانور مجلس رو با پادگان اشتباه گرفته ؟؟! شما اندازه همون کوپنت حرف بزن ؟؟!
آمریکا مجبور به نشستن سر میز مذاکره‌ با کره شمالی؟؟؟؟ :)))))) جوک نگو. چرا نعل وارونه میزنید؟ کره شمالی بخاطر تحریمها و خطر جنگ اتمی و عواقبش درخواست مذاکره به امریکا داده، اونوقت شما برعکس میگی؟؟
اقای ده نمکی بادت رفته چماق دست میگرفتی و از سر در سینما تابلو پاره میکردی ، سر فیلم ادم برفی چکار کردی ؟؟ اصلا به شماها نمیاد دلسوز مردم باشید ، نکنه مخملباف باعث شد برنامه اخیر مرحوم پخش نشه ؟؟؟!
آقای ده نمکی قبلا مخملباف ملک مطیعی را حذف کرد ادر برنامه بی محتوای مدیری چه کسی دیگر بود و هست او را نام ببر. امثال گلپایگانی، شجریان و دیگران را نیزمخملباف حذف کردند یعنی ایشان هنوز در راس کارند؟
ده نمکی خواسته بگه ما رو هم قابل بدونید جز هنرمندان باشیم
بنده نميدانستم ده نمكي هم نان به نرخ روز ميخورد واقعا متاسفم كه امروز ارزشهاي انقلابي ضد ارزش شده اند براي انقلابيون قلابي ظاهربين جوگير افسوس صد افسوس كه امروز از مطرب به نام لوطي ياد ميكنند افسوس و صد افسوس
خدایا خودت انتقام از دشمنان بیت المال ایران بگیر
زندگی به ایرانی حرام شده
ده نمکی حرف زیادی زده اول خودش باید در سرکوب دانشجویان در سال ۷۸ محاکمه بشه.
صدا و سیما مرحوم ناصر ملک مطیعی را حذف کرد نه مخمل باف مخمل باف که سالیان سال هست از ایران رفته صدا و سیما میتونست رفع ممنوع التصویرش کنه
مناظرات انتخابات یادتان هست روحانی می گفت چرا ربنای شجریان پخش نمی کنید . خودش دردوره اول ریس جمهوری به دیدنش رفت . آیا توانست کاری انجام دهد ؟ فقط حرف های جنجالی می زند . الان هم موضع انفعالی گرفته و سکوت کرده تا کارها و امورات کشور خودبخود بچرخد .
پزشک هم میتونه آدم باشه اگه بخواد
آقای ذوالنور چه بخواهی و چه نخواهی تمام مشکلات امروز کشور بنام شما و دوستانتان نوشته شده مردم هم آنقدر فهیم شده اند که بدانند باید چه بکنند این تلاشهای شما برای انتخابات آینده قطعا به جایی نمیرسد برای مدتی صحنه سیاسی کشور را ترک کنید با کل مردم درگیر شده اید اعتراضات فراگیر تر خواهد شد
به آقای ده نمکی بگید اونموقع مخبلباف و خاتمی مانع کار زنده یاد ملک مطیعی شدند . شما که ۳۰ ساله مملکت دستتونه چرا برای ناصر خان کاری نکردید
جناب ذوالنور، من خانواده شهیدم، خیلی ببخشید لطفا از طرف خودتان صحبت کنید،
در مشهد، بهترین پزشک متخصص اطفال، در مطب خود دستگاه کارت خوان ندارد (با آن حق ویزیت نجومی و تعداد زیاد مراجعه کننده(شما بخوانید بالای 60 نفر)) اما هندوانه فروش کنارخیابان، دستگاه کارت خوان دارد.
به نظر شما دلیلش چیست؟


مالیات
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
دلیلش اینه که هندونه فروش مالیات نمیده ولی پزشک داره ۳۵درصد مالیات میده بیش از همه در کشور در کشوری که به جز کارمندای دولت که به اجبار ماایات ازشدن کم میشه البته اونم درصد خیلی کم حدود ۴درصد بقیه مشاغل ازاد از مغازه دارتا کارخونه دار تا پزشک بخش خصوصی هیچ کدوم مالیات واقعی نمیدن ولی درصد مالیات پزشک اونقدر بالاس که هر چیم فرار مالیاتی کنن بازم دارن از همه بیشتر مالیات میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
پول که زیاد بشه با خودش فساد میاره چون پولدوستها و پولدارها با هدف درامد بالا وارد شعل میشن حالا شده حکایت پزشکا تو مملکت
فکر نکنم هیچ دریایی تو دنیا پیدا بشه که یه زمانی بخواد بعضی هارو به آغوش بگیره.
آب دریا پاک و زلاله..
باید به فکر یه جای دیگه براشون بود.
یه جای خوب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
دمت گرم ،،، باحال بود))))
ده نمکی الله کرم این نمایشات به شما نیامده
یه پزشک درآمد صد برابر یک مهندس توی ایران ، بخدا مسخره است ، هیچ کنترل و حساب کتابی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
چاره ای نیست اینجا فقط برای پزشکها و اقازاده ها بخشته بقیه یا تو بدبختی باید بسازند و بسوزند یا فرار کنند کسی هم پاسخگو نیست
آقای صوفی! تو و همفکرات مگه بهتر از احمدی نژاد و همفکراش هستین؟ نکنه فراموش کردی زمانی که وزیر تعاون بودی، در سفرهایی که به نقاط مختلف کشور داشتی، تمام دار و دسته خودتو، از داماد و عروس و نوه ها و...با خودت همراه می کردی و در بهترین هتلها، بهترین غذاهارو می خوردین...فقط یک صبحانه شما در اون زمان چندین میلیون تومن می شد؟ حالا احمدی نژاد بد شده شماها خوب. نه آقا!
اگر از اول انقلاب سینما دست امثال ده نمکی افتاده بود تا الان نابود شده بود ، آقای ده نمکی همین الان چندتا بازیگر ممنوع التصویر داریم ؟! ، الان همه تقصیر دارن جز جریان هم فکر شما ؟
با سلام
متاسفم که با وجود این همه ذخایر غنی نفتی و درامد بالای ایران این حال و روز مردم کشورم ایرانه
درست از خدا که باید بترسید اگر به قول خودتون قیامتی وجود داره جواب این مردم بی پناه و بیگناه را چه میخواهید بدید
بله دیگه ؛ تمام مسئولین دنبال راه انداختن بحث های جدید و پوچی هستند تا با سرگرم کردن مردم ، ذهن اونا رو از سایر مشکلات و بدبختی ها منحرف کنند .

یه روز تلگرام ، یه روز حضور بانوان در ورزشگاهها ، یه روز برجام ، یه روز هزارتا بهانه دیگه !!!

انگار کسی خبر ندارد که مردم گرسنه اند !!!
. . . . . . . . . . . . . . . . مردم کار میخوان !!!
. . . . . . . . . . . . . . . . مردم از دشمنی با دنیا خسته شدن !!!
. . . . . . . . . . . . . . . . مردم از تبعیض خسته شدن !!!
برای مردم اصولگرا و اصلاح طلب فرقی نداره ، فقط میخوان این دو روز عمر رو مثل آدم زندگی کنن
مخملباف و خاتمي
نكته انحرافي اينجاست كه سر مردم به موضوعات ديگر گرم شود و ملك ومسكن را ده برابر گران كنند و بفرو شند
تفکر به تفکر میگه روت سیاه
با سلام و عرض ادب : و خسته نباشین کارکنان تابناک اول هر چیز بگم که من هر روز با ورود به سایت تابناک به آرمش میرسم و به این سایت اعتماد دارم ....................و در جواب به آقای علی صوفی ::::::::::بگم که اجمدی نژاد مرجع نهایی را دارد که خداوند است خدا میداند که احمدی نژاد چه کار کرد و حتماً یه روز همه به نتیجه میرسیم چون خداوند داده هاش نعمت هست و ندادهایش علت در هر صورت صبر میکنیم و حق را به خداوند میسپاریم و از او میخواهیم هر چه صلاحش هست همان بشود .......زنده باد احمدی نژاد یاور مظلومان
با سلام . دو مطلب را در اینجا عرض میکنم 1- جناب استاندار گیلان فکر میکنه تو بوشهر هست و به این موضوع فکر نکرده شرایط آب و هوایی و محیط زیستی این دو استان مهم کشور با هم تفاوت داره . با دستان خودمون داریم آرامش محیط زیستی منطقه را برای چند روز خوش گذرانی آدم ها بهم میزنیم آقایان مسئول کمی به فکر محیط زیست باشیم.

2- پاسخهای و توضیحات مسئولین به تیطر های قرمز رنگ به هیچ عنوان قابل اعتناع نیست چون گوشمان از این پاسخهای بی ربط پر شده . میشه لطفا این صندلیها را به اهلش بسپارند لطفا !؟
به هنر مندانی امثال مقبلی،شجریان،فردین مرحوم ناصر ملک مطیعی و....... ظلم کرده لطفاً با نام بردن از امثال مخملباف فرافکنی نکنید.
اتفاقا . اندکی طعم تحریم کشیدن یعنی اینکه هواپیما شخص ریس جمهور تحریم بشه . تا شایداونم جزی بفهمند تحریم دارو یعنی چی .
با سلام
لطفا از آقای محسنی اژه ای بخواهید یک مصاحبه و معاینه پزشکی تصویری زنده از آقای بقایی و بعد هم مشایی با حضور خبرنگاران بیطرف در رسانه ها تهیه و پخش بشه
اقای ذوالنور شما هم عادت کردین جای مردم حرف بزنین ؟
نمیدونم این اجازرو کی بهت داده تو فقط نماینده ... قم هستی
آقای روحانی رای مردمو داره شما اگه چیزی میخوای بگی از خودت بگو تا الان ندیدیم شما جز نقل قول چیزی بگی.
مثلاً نماینده هستی یه فرمایشاتی هر 4 سال یه بار بفرمایین.
صدا و سیمای میلی یک اعتصاب در یک کشور اروپایی اتفاق می افته را صد بار پخش میکنه ، ولی از اعتصابهای خودمون چیزی نمیگه !!!!
(( ۷۵ درصد مردم استان سیستان و بلوچستان فقر غذایی دارند )) خب بهشون بگین این همه بچه نیارن وقتی این همه مشکل دارن!!! چرا مردم این منطقه اصرار دارن این همه بچه داشته باشن!!! خب وقتی جمعیت رو زیاد میکنن باید فکر این مسائل هم باشن
تعرفه های پزشکی در ایران بسیار بالاست. سطح درآمد ایرانیان پایین است. نتیجه ی منطقی => تعرفه ی پزشکی بایستی کاهش یابد زیرا سلامت از کالاهای اساسی هم اساسی تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
تا مافیا است راه به جایی نمی رود
مدتهاست که مخبلباف طرز فکرش عوض شده ورفته چه بدبختیها از این تصمیمات شخصی کشیده ایم
مردمی که از حضور در انتخاب احمدی نژاد و یا یارانش منع شدند او و افکارش را تعقیب میکنند د.
ضمن تشکر از پزشکانی که صادقانه خدمت می کنند. ولیکن تعدادی از پزشکان مشغول کاسبی و تجارت هستند. در برخی مطب ها در شهر یزد دکتر های متخصص و فوق تخصص مریض ها را در مطب بطور دسته جمعی یعنی همزمان دو تا سه مریض را در داخل اتاق خود ویزیت می کنند که حتی بیمار ها گاه با همراه داخل اتاق دکتر می شوند وقتی به منشی اعتراض می شود می گوید می توانید بروید جای دیگر .در این شرایط بیمار نمی تواند در حضور دیگران راحت مشکلات را در میان بگذارد. برخی پزشکان هم به طور اتوماتیک بستگی به تخصص خود مثلا ریه همه مریض ها باید تست ریه بدهند که در همان مطب انجام می شود. یعنی وحشت ناک است و فقط پول و پول و پول .... در ضمن در صورتی که سازمانی قصد پیگیری دارد بنده می توانم پزشکان را معرفی کنم از ریه و ارتوپد و ..... که رفته ام در شهر یزد. که چگونه ویزیت می کنند و احترامی برای بیمار قائل نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
مهرداد کجایی یقه پاره کنی
نصیحت بنده به تمام اهالی هنر و رسانه و مسئولین محترم انها این است که در مورد مرحوم ملک مطیعی خودتان را خسته نکنید . مردم همه چیز را میدانند . وقتی همه چیز را میدانند , شما چه چیزی را میخواهید برایشان توضیح دهید !؟
كجاست آن جامعه بي طبقه توحيدي
نماینده محترم مردم قم با سلام احتراما به استحضار می رساند شاید اگر این اندک دلخوشی ها از مردم گرفته نشده بود و مردم جایی برای خالی کردن غم و غصه خود مثلا در ورزشگاه ها را داشتند بسیار بهتر از شرایط حال از پس مشکلات بر می امدند ولی شما هر چیزی که مردم دوست دارند را با آن مخالفید
اقاى ده نمكى شما چهها كرديد.
جناب نماینده قم آری مشکل اصلی آنچه گفته اید نیست ، اما مسلم بدانید موی خانمها هم نیست . مشکل اساسی در بینظمی ها ،فامیل بازی آشکارمتولیان در تمام رده ها ،اختلاسهای میلیاردی،تزویرو ظاهر سازی ،عدم شفافیت امور،جناح بازی (باند بازی) ،تداخل دروظایف سایرین و .... است .که البته بهتر از من میدانید . !!!
مشکل مردم ما دو دسته است : یا مهم است که دست من و شما و دولتی ها نیست. یا غیرمهم است و برای سرگرم کردن مردم که هر دفعه نمی گذارید این شعله بسوزد و مرتب فوت می کنید.
آیا همه مشکل شما پخش کردن مسابقات زنان است؟
این آقای نماینده مجلس که هی گیر میده به دکتر روحانی بیاد بگه اگر برجام نبود که حدود 100 میلیارد دلار پول ایران رو آزاد کرده و فروش نفت رو از یک میلیون بشکه در روز به چهار میلیون بشکه در روز رساند. این همه تحریم و سرمایه‌گذاری برای ایران تولید کرد شما که بجای خدمت به مردم از اون تریبون هی دخالت میکنید در کار دولت بیاید و به ملت بگو اگه برجام تمام بشه که شما تندروها هم همین رو میخواهید چه راهکاری برای حل مشکلات اقتصادی مردم دارین. با کدوم درآمد نفتی میخوای بدون برجام بودجه نویسی کنی. اقتصاد مقاومتی اگه فروش نفت با تحریم نباشه با کدوم دلار میخوای مواد اولیه وارد کنید..
باامدن کارگردانان بیسواد چون ده دهنمکی امثال ملک مطبعیها ممنوع التصویر شدند
مخملباف اشتباه کردْ شما که دوران احمدی ن›اد کل کشور دستتون بود چرا اصلاح نکردین؟ اون زمان بهش اجازه بازی می دادید!
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
عزیز من چسبیده ای به هشت سال احمدی نژاد که تازه تنها فیلم پس از انقلاب ملک مطیعی نیز در دوران او انجام شد؟؟ راستی الان چند سال از دوران احمدی نژاد گذشته است؟؟ پنج سال ؟؟ کدام دولت سردمدار امر است ؟؟ تو این مدت چرا این مرحوم را بازی ندادند؟؟ واقعا شماها به جز تکرار کار دیگری هم بلدید؟؟؟
یادم نمی رود که در وزارت ارشاد دولت تندروی دهه شست( اصلاحطلبان الان) چه برخورد بسیار بدی به اسم با امثال ملک مطیعی کردند.... اما متعجبم که چرا همان تندروهای دهه شست الان مدعی هستند که چراتصاویرش در برنامه دورهمی صدا و سیما پخش نشده است؟؟....
این بازیگران اگر هم قبل از انقلاب در بعضی صحنه های غیر اخلاقی خطا کرده بودند شاید بعد از انقلاب توبه کرده باشند .... چرا با او بد رفتار کردیدو او را ممنوع التصویر کردید؟توبه کنید. می دانم که منتشر نمی کنید
آخرین فیلمی که ملک مطیعی در آن بازی کرد فیلمی به نام «نقش و نگار» است که اگر سال ساخت آن در ویکی پدیا ، 1392 ثبت شده است. یعنی مرحوم ملک مطیعی مجوز حضور در فیلم سینمایی نقش و نگار را از تنها معاونت سینمایی اصولگرای پس از انقلاب (جواد شمقدری) دریافت کرده است. مستقل از دعواهای دو گروه درباره روایت‌های ممنوع الکاری مرحوم ملک مطیعی، چرا وزارت ارشاد دولت‌های خاتمی و هاشمی زمینه حضور ملک مطیعی را در سینما فراهم نکردند؟ مگر همین وزارت ارشاد آقای خاتمی نبود که پس از «برزخی‌ها»، ایشان را ممنوع الکار کرد؟! حتی بازیگرانی نظیر اصغر سمسارزاده را هم ممنوع الکار کردند. سمسار زاده در ابتدای دهه هفتاد پس از حضور علی لاریجانی در تلویزیون اجازه حضور درنمایش‌های تلویزیونی را پیدا کرد. تصور این اتفاقات خیلی دشوار است که ایرج قادری پس از ساختن فیلمی علیه کارتل مواد مخدر اشرف پهلوی، توسط وزارت ارشاد خاتمی، در دهه شصت ، ممنوع الکار می‌شود و در دوران معاونت سینمایی عزت الله ضرغامی، اجازه فعالیت در سینما را پیدا می‌کند.
شادروان ناصر هنرمندی مردمی بود و مردم قاضی تاریخند پس شما هم با مردم باشید .
این روزها مد شده هر مسئولی این جمله : ایا مشکل مردم ما .......است را به زبان می اورد اری همه این مشکلات را جمع کنید میشود کل مشکل مردم
محمد عزیز هیچ گروهی از مردم مسؤل فقر دیگران نیست مسئولان در مقابل تمام مردم مسؤل وباید حد اقل زندگی را برای همه بجز تنبلها ومعتادین فراهم کند البته معتاد را بعنوان بیمار تحت درمان قرار دهند
همه چیز تو ایران معضل هست. یکیشون هم نرفتن خانوم ها به ورزشگاه.صورت مسئله را پاک نکنید.
معضل ها
نداشتن روابط سالم با کشورهای پیشرفته
دخالت در کشورهای دست چندم
بالا رفتن دلار
تورم بیش از حد
داشتن صنایع دست چندمی دنیای پیش رفته
دستمزد پایین و
.
.
.
ده نمکی خیلی بانمکی حالا مخملباف در یه مقطع زمانی کمی یه برو بیایی ونفوذی داشت و یه چیزی گفت ویه کار غیر مخملی بافت ولی این همه مدت چرا همفکران وهم سنگران شما به آقای ملک مطیعی توجهی نکردید
اگر دولت نتوانند مسئله حضور زنان در ورزشگاه های ورزشی را که با یک تصمیم میسر می شود، بگونه ای محترمانه و عاقلانه حل کنند، حتما نمیتوانند اینهمه مسائل بزرگ کشور را نیز حل کنند. مسائل بزرگی که هر روز شاهد بزرگتر شدن و افزایش تعداد آنها هستیم. ضمنا نمیدانم چرا آقای ذوالنور همواره تصویرخندان خود را پیوست فهرست بدبختیهایی می کند که در کشور شاهد آن هستیم.
هواپیمای اختصاصی ریاست جمهوری ایران در لیست تحریم آمریکا
با این کار شان هزینه کمی را برمردم تحمل می کنند
با این تور های گردشی برجامی وتور سخندوانی وووو
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان