بازدید 1726

مخبر از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد

معاون اول رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (جمعه) با حضور در وزارت کشور، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد .
کد خبر: ۱۲۳۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ 10 May 2024

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر همچنین با همراهی احمد وحیدی وزیر کشور و سید محمدتقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات، از کمیته فناوری ستاد انتخابات کشور، ستاد امنیت کشور و کمیته اطلاع رسانی بازدید کرد و ضمن دریافت گزارش فعالیت و عملکرد ایشان، از نزدیک در جریان فرایند برگزاری انتخابات قرار گرفت و به دست اندرکاران و کارشناسان حاضر در این ستاد خسته نباشید و خداقوت گفت.

معاون اول رئیس جمهور سپس در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: کشتار زنان و کودکان که امروز در غزه رخ می دهد، به انتقام شکسته شدن هیمنه آمریکا و ازناب آنهاست که امیدوارم با توسل به روح مقدس حضرت معصومه (س) شاهد از بین رفتن رژیم اشغالگر قدس باشیم.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، یک نظام مردم پایه و اساس آن بر مردم استوار است تصریح کرد: نماد اصلی مردم سالاری در کشور انتخابات است و این امری بی سابقه است که مانند ایران پس از انقلاب اسلامی و استقرار حاکمیت جدید، در تمامی بخش ها انتخابات برگزار شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) که بنیان انقلاب اسلامی را گذاشتند و مقام معظم رهبری نیز در هیچ مقطع و در هیچ شرایطی اجازه ندادند که برگزاری انتخابات لحظه ای به تعویق بیفتد چرا که انتخابات در حقیقت سرنوشت کشور را تعیین می کند.

دکتر مخبر با قدردانی از وزیر کشور، شورای نگهبان، مجریان، ناظرین و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال امنیت و سلامت برگزار شد که از افتخارات دولت آیت الله رئیسی است و امیدوارم مردم عزیز کشورمان در مرحله دوم انتخابات نیز مانند مرحله نخست با شور و نشاط در این انتخابات حضور داشته باشند و شاهد تکمیل نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل عصاره کشور است باشیم.

گفتنی است در انتخابات امروز تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۲ حوزه انتخابیه از میان ۹۰ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مشخص می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی